gezocht: uitlaat en achterkontkap suzuki gsx r 750 uit 1990

Vinnie1979

Rookie
11 apr 2010
10
0
Hallo lieve mensen,

Heb onlangs een suzuki gsx r uit 1990 gekocht. Een opknapper, deze gixxer wil ik misbruiken voor het circuit dit jaar en ik ben daarom op zoek naar bovengenoemde onderdelen:

uitlaat en achterkontkap suzuki gsx r 750 uit 1990
full



Wie kan mij er aan helpen of weet iemand die het te koop heeft?

Alvast bedankt!

Groeten Vincent.
 
Laatst bewerkt:
Hoy moet het een standaard uitlaat zijn.
Kontkappen heb ik in het blauw wit liggen.

Setje met gebruiksporen , maar verder netjes 50 euro
full
 
Grappig heb precies dezelfde motor gekocht ook als opknapper en ook voor het circuit. Wanneer ga je circuien? (heb overigens geen onderdelen voor je )

Gr Boy
 
Haha, nou ik wil je achterschokbreker wel kopen voor 100 euri ;-) die heb ik ook nog nodig. Wanneer ik ga circuien? Geen idee wanneer ik alle onderdelen bij elkaar heb gezocht. Denk eind mei. gr vincent.
 
Ik heb nog een uitlaat met E-keur en losse dB-killer. De lak is goud flake wat op de foto niet mooi lijkt, maar in het echt is het wel mooi.
75,-

Ik heb verder nog een aantal GSXR oliekoeler onderdelen liggen.
GSX R diverse oliekoeler


sebring2.jpg

sebring.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fighter Henk zal even een foto maken van mijn motor die ik op wil knappen is makkelijker kun je misschien meteen zien of deze uitlaat erop past. Zal ook even kijken naar je onderdelen. Gr vincent.

PS: zie dat je ook soloseat hebt past die niet toevallig op de mijne ben daar ook naar op zoek
 
Laatst bewerkt:
Haha, nou ik wil je achterschokbreker wel kopen voor 100 euri ;-) die heb ik ook nog nodig. Wanneer ik ga circuien? Geen idee wanneer ik alle onderdelen bij elkaar heb gezocht. Denk eind mei. gr vincent.

Hey ik zou eens opzoek gaan naar een achterschokker van een k4/k5 die past er zo op en schijnt superveel te schelen.
Ik ga op 14 juni op zandvoort crossen met de gixxer en op 8 augustus op lelystad.

ga het hier volgen,

Gr Boy
 
hee beaver ;-) ik laat toch me schokbreker reviseren is ie weer als nieuw ben alleen nog zoek naar een goede sole seat achterkont.. waar kun je trouwens racen in lelystad?
 
Ik heb nog een soloseat kapje te koop. Maar ik weet niet of je dat zoekt.
Deze is ipv de douzadel en het klein stukje kapje achter de zadel en boven het achterlicht.

Als je een gehele (race) achterkant zoekt zonder douzadel kun je kijken op: www.dimoonline.de


Soloseat GSX R ’88-’90 €40,- ongebruikt en in orginele verpakking
DSCN3345.jpg

DSCN3346.jpg

DSCN3344.jpg
 
Hallo lieve mensen,

Heb onlangs een suzuki gsx r uit 1990 gekocht. Een opknapper, deze gixxer wil ik misbruiken voor het circuit dit jaar en ik ben daarom op zoek naar bovengenoemde onderdelen:

uitlaat en achterkontkap suzuki gsx r 750 uit 1990
[afbeelding]


Wie kan mij er aan helpen of weet iemand die het te koop heeft?

Alvast bedankt!

Groeten Vincent.

aaahhhhhhhhhhh , dus jij bent diegene de de gixxer net voor me neus heeft weg gekaapt! :P
 
hee R Rat ik heb wel interesse in de soloseat is dat dan incl zadel en kap? of hoe moet ik dat zien heb je anders een voorbeeld in real time dat ik kan zien?
 
hee beaver ;-) ik laat toch me schokbreker reviseren is ie weer als nieuw ben alleen nog zoek naar een goede sole seat achterkont.. waar kun je trouwens racen in lelystad?


Ik zou het echt niet precies weten maar heb via de WIWTD hier op MF een tracktraining dag geboekt. Schijnt een politie circuit te zijn dus uitkijken voor de flitsers _O-
 
hee R Rat ik heb wel interesse in de soloseat is dat dan incl zadel en kap? of hoe moet ik dat zien heb je anders een voorbeeld in real time dat ik kan zien?

Ik zal morgen de soloseat uitpakken en een foto plaatsen.

Hij komt er ongeveer zo uit zien.
1989-gsxr1100.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan