GEZOCHT: Voorvelg Honda Transalp XL600V

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter!

MF'er
17 aug 2022
61
20
Limburg
Goedendag,

Ik zoek een goede voorvelg voor de Honda Transalp XL600V PD06 van 1992.
De vraag is nu of iemand deze heeft of weet te liggen.
Hoeft geen nieuwe te zijn.
Dit is ter overweging de velg opnieuw te laten spaken of toch een gebruikte te kopen.

Helaas verleden week een ongeluk gehad waarbij dit noodzaak is.

Is een goudgekleurde.
Zie afbeelding.

Groeten,
Peter
 

Bijlagen

  • f90df5e4-e7c4-4bad-b1a9-dee2b8f84d3e.jpg
    f90df5e4-e7c4-4bad-b1a9-dee2b8f84d3e.jpg
    156,3 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
welkom op MF .

dit type staat bekend om rottende velgen. Dus als je een andere velg voor dit wiel koopt zou ik dat zonder band doen , zodat je kan zien dat die goed is. Nieuw kan natuurlijk ook.
 
Bedankt voor de snelle reactie en de goede tip.
Dat verhaal heb ik al eens eerder gehoord, fijn dat dat bevestigd word.

Ik heb nu net 2 weken nieuwe banden op de velgen liggen dus die wil ik hergebruiken.
 
Kijk ff op Transalp-forum, veel kennis daar. Mijn advies (k heb zelf ook n Alp): investeer in goede velg en laat m met RVS spaken opbouwen. Nóóit meer gedoe. Succes.
 
Toevallig heb ik 2 maanden geleden een Transalp velg naar de Spokeman gebracht, vanwege het bekende rotten.
Dit is echt een fijn persoon om mee te overleggen wat de opties zijn. Voor mij was dat uiteindelijk een nieuwe (Excel) velgrand, RVS spaken en opbouwen met de oude naaf. Het oude bandje werd weer netjes over gezet en gebalanceerd. Helemaal top!
www.spokeman.nl
 

Bijlagen

  • IMG-20220608-WA0003.jpg
    IMG-20220608-WA0003.jpg
    378,4 KB · Weergaven: 13
  • IMG-20220608-WA0002.jpg
    IMG-20220608-WA0002.jpg
    378,6 KB · Weergaven: 14
Hoi mvanhelden,

Ik heb al contact gehad met Spokeman. En inderdaad hij kan het doen.
Mag ik aan jou vragen (eventueel via prive bericht) wat de kosten hiervan waren?
Ik heb jouw foto's ook van hem ontvangen.

Mijn huidige velg gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Pebro-Wheels in Meijel.
Ik plaatste dit bericht om te zien of er nog goede 2e hands wielen te koop zouden zijn maar dit schijnt toch een moeilijke opgave :).

Groet,
Peter!
 
Toevallig heb ik 2 maanden geleden een Transalp velg naar de Spokeman gebracht, vanwege het bekende rotten.
Dit is echt een fijn persoon om mee te overleggen wat de opties zijn. Voor mij was dat uiteindelijk een nieuwe (Excel) velgrand, RVS spaken en opbouwen met de oude naaf. Het oude bandje werd weer netjes over gezet en gebalanceerd. Helemaal top!
www.spokeman.nl
en mogen we ook weten wat de kosten waren ? :)
 
Ik heb nog een aantal TA voorwielen staan. Ik wil wel even kijken of er iets tussen zit.....
Hoi,

Bedankt voor je reactie!
Ik sta ingepland voor volgende week bij de velgenboer, maar zou het wel interessant vinden wat je hebt liggen. ( ter overweging )
Kun je hiervan in pb wat informatie verzenden?

Groet,
Peter!
 
Hoi,

Bedankt voor je reactie!
Ik sta ingepland voor volgende week bij de velgenboer, maar zou het wel interessant vinden wat je hebt liggen. ( ter overweging )
Kun je hiervan in pb wat informatie verzenden?

Groet,
Peter!
Ik heb meerdere TA's in onderdelen. Allemaal van het oude model.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan