Gezocht: zadeltassen

Yanneman

Rookie
18 jun 2014
28
0
Ik ben op zoek naar een paar textiele zadeltassen voor op mijn GSX650F.

Graag hoor ik of iemand de zijne wil verkopen.
 
Ik heb deze nog liggen. Zijn inmiddels aan een schoonmaakbeurtje toe, maar functioneren goed en zijn bij mijn ervaringen redelijk waterdicht (neem natuurlijk wel het zekere voor het onzekere).
Tijd gebruikt om m'n laptoptas in te vervoeren, maar gebruik nu toch vaker een rugtas.
Ik hou dit nu achter de hand voor langere ritjes, maar wil het ook wel verkopen.

full
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een GSX650F schrijf je, hier heb ik nog een set liggen die een aantal keer op mijn GSF1250SA gezeten heeft.
Voor €25 euro zijn ze voor jou, compleet met regenhoezen en bevestigings materiaal.

Edit: verkocht

full


full


Mogelijk heb je ook interesse in een topsellerie grand confort zadel of een titanium Acrapovic uitlaat voor de GSF650/1250 (2007-2010)
Edit: verkocht
full


full
 
Laatst bewerkt:
De 600/1200 serie ben ik niet zeker van, wel op de 650/1250's
Vraag prijs €200
Zie verder bij te koop aangeboden voor details.
 
Sorry zie nu pas reactie. Heb net een hele mooie superpole pijp en een zadel met bandit kan ik niet maken ;). Zoek wel het originele GSF1250/650 zadel.
 
Helaas, mijn Bandit is ingeruild met het originele zadel.

By the way: uitlaat is verkocht, heb nu nog een zwarte lower fairing liggen (linkerkant nieuw in doos, rechterkant een paar krasjes)
Mag voor een zeer acceptabel bedrag weg. (zie ook het onderdelen te koop topic)
 
Ik heb nog een setje (dus links en rechts, zijn verbonden met elkaar) IXS Manhattan liggen.

Mailen kan naar: solex100 apestaart hetemeel punt kom
 
Terug
Bovenaan Onderaan