Gezocht: ZX6R accessoires

old_RolandN

geblokkeerd account
22 jun 2005
4.727
2
Omg Den Haag
Ik ben opzoek naar een pro oiler,scott oiler of iets dergelijks voor mijn ZX6r. Heeft geen haast dus geen interesse in nieuwprijzen.

Mocht je iets hebben: Mail me voor een snelle reactie ( roland.n at email.com )
 
Ik ben opzoek naar een pro oiler,scott oiler of iets dergelijks voor mijn ZX6r. Heeft geen haast dus geen interesse in nieuwprijzen.

Mocht je iets hebben: Mail me voor een snelle reactie ( roland.n at email.com )

Als je toch geen haast hebt,......waarom zwaai je dan nu al.
 
weinig kans op een gebruikte denk ik

pro oiler is nieuw nog geen 200 euro, en je hoeft nooit meer te smeren.

maar ja, je kan ook een zwaai topic openen

:W
 
ik heb nog een pro oiler van een zx6r 2002 te koop... moet hem alleen nog van mijn motor halen (heb nl een ongeval gehad...) en nu zijn het examens. normaal begin ik volgende week donderdag met sleutelen. je kan me mailen op hulksje@hotmail.com
 
ik heb nog een pro oiler van een zx6r 2002 te koop... moet hem alleen nog van mijn motor halen (heb nl een ongeval gehad...) en nu zijn het examens. normaal begin ik volgende week donderdag met sleutelen. je kan me mailen op hulksje@hotmail.com

Je hebt mail , ben overigens wederom opzoek naar een stuurdemper voor mijn 6, de vorige deal is niet doorgegaan... :)
 
Op verzoek: '[Gez] Pro oiler of iets dergelijks' > 'Gezocht: ZX6R accessoires'
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog deze accessoires in de aanbieding voor een ZX6R 2000 model:

Stuurdemper
Undertray


more to come
 
Laatst bewerkt:
:W
full
 
waarom undertray niet gewoon nieuw???
kosten zijn niet veel verschillend van een 2e hands hoor

Had enkele op de duitse ebay gezien , die waren niet standaard... de standaard is inderdaad te doen. Die maffe duitsers vroegen er toen 290eu voor , mischien een nihile kans dat er ook enkele in NL rondzwerven en er 1 naar mij toe zou komen :P
 
Het is misschien een wat ouder topic, maar geen bericht dat de Yoshi Rs3 is verkocht, dus toch maar een poging ;) Als je hem nog hebt, heb ik wel intresse
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan