givi topkoffer

gama600

Rookie
30 jul 2007
23
0
gieten
ik zoek een givi monokey topkoffer in goede staat. ik heb 2 zijkoffers e36 maar daar past mijn systeemhelm niet in.
 
Als je een rekje hebt kun je een universele Givi nemen waar een helm en nog wat meer in kan, kost tussen de 60 en 70 euro nieuw. Eentje waar bijna alleen een helm in gaat is nog goedkoper.
 
rr-paulus. kun je me iets meer vertellen over de koffer? ( maat,kleur,toestand etc.) ik heb monokey nodig vanwege het rek. e36 is te klein. bvd
 
Ik zal m morgens eens boven halen, tis in ieder geval een givi (zit een givi rekje op de pegaso waar tie vanaf komt) topkoffertje.

Ziet er nog wel aardig uit dacht ik
 
Ik heb zitten puzzlen, met de givi-catalogus ernaast.
er staat natuurlijk net geen model meer op, maar volgens mij is t een GE280 boxy
monokey.

past wel 1 integraalhelm in

is wel gebruikt natuurlijk, maar ziet er nog netjes uit.

ik hoor t wel
 
rr-paulus. bedankt voor de moeite. ik heb geinformeerd naar dit koffernummer maar hierin past ook geen SYSTEEMhelm. Passen lukt ook niet want jij woont wel erg ver bij mij vandaan. Toch ben ik blij met je reakte.
 
een systeem helm is behoorlijk breed, in mijn e45 past een normale helm net. op marktplaats staan er meestal wel wat koffers. Er bestaat volgens mij nog een 52 liter koffer :?
 
Ik kon even geen betere foto vinden maar achterop zit een Givi Monokey maxia 52 liter topkoffer en hij is te koop.


full
 
Laatst bewerkt:
€ 80,- ??? ex eventuele verzendkosten

Inclusief 2 sleutels

Af te halen in Schüttorf (Duitsland), Deventer en ik ben de moeilijkste niet en wil hem ook nog wel opsturen.
 
Laatst bewerkt:
ik kan misschien de komende week niet,maar de week daarop wel even naar Deventer rijden. kan ik direkt passen.
 
Je hebt mijn emailadres, dus meld je maar wanneer je tijd hebt.
Moet nog informeren wat verzenden kost ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan