Goed nieuws uit BE?

K1100LTse

Ronald met 'n K
22 dec 2009
11.069
4.770
Heerlen
Krantenartikel

Ik vraag me af of dat, naast het flitsen, ook in andere gevallen geldt (zoals bijvoorbeeld bij een staandehouding).

Iemand meer bekend met de Belgische wetgeving op dit gebied?
 
Laatst bewerkt:
Het gaat alleen over flitsen en alleen dat ze het Ecarussysteem niet mogen gebruiken.
Het mag dus wel nog via de oude manier :).

Betalen die boetes! (anders mogen onze belastingen dat gat dichten :X )
 
En daarom dat nederland geen gegevens van op nederlands grondgebied geflitste belgen krijgt van belgie... :D, scheelt mij al gauw een uurtje in reistijd als ik naar groningen moet.
 
Maar er is gewoon een Europees verdrag die het innen van boetes mogelijk maakt, dus reken je maar niet rijk :+
 
Toen ik de titel las dacht ik even dat het over de APK voor de motoren ging.. -O-
 
Krantenartikel

Ik vraag me af of dat, naast het flitsen, ook in andere gevallen geldt (zoals bijvoorbeeld bij een staandehouding).

Iemand meer bekend met de Belgische wetgeving op dit gebied?

Niet bepaald he, zoals het stukje al zegt het Eucariasysteem mag niet gebruikt worden bij NL-ers, maar via een foontje naar een of ander parket kun je als nog contant schokken ;)
 
Mensen die zagen en klagen over het wegoppervlak zullen wel mooi weer rijders zijn.
 
Lol,

Ik ben ongeveer één der enige Belgen hier, die altijd tegenin het gezaag gaat over ons wegdek...
'k dacht even omgekeerde tactiek te proberen, maar blijkbaar lukt dat ook niet :p

Hopelijk wordt het snel erger, dan hoef ik niet meer naar het buitenland om pret te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan