Goede betaalbare communicatieset ?

Jecopz

Rookie
10 apr 2023
29
11
Didam
Hallo,

Zelf ben ik in het bezit van een Cardo packtalk edge communicatie setje.
Hier ben ik meer dan tevreden over.
Nu wil ook mijn vrouw af en toe wel eens een keer mee achterop.
Helemaal leuk ! maar een beetje communicatie met elkaar vind ik dan wel prettig .
Nu ben ik daarom opzoek naar een goede set die samen kan met mijn cardo packtalk edge zonder dat ik de hoofdprijs betaal.
Voor een enkele rit achterop vind ik dat zonde!

Heeft iemand tips of ervaring(en) van een ( betaalbare) set die goed werkt i.c.m de Cardo packtalk edge ?


Hoor het graag!
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog geen reactie.
Ik ben ook benieuwd naar tips/aanbevelingen.

Heb op ali en xlmoto wel wat dingen zien staan, maar geen idee of het een zeventje krijgt voor kwaliteit en batterijduur.
 
Ik heb een Fodsport FX6. Kost iets van 60 euro. Geluid is goed genoeg voor mij. Schijnt ook te kunnen pairen met cardo en sena maar of dat echt zo is weet ik niet. Maar werkt gewoon prima, muziek, bellen, communiceren met andere Fodsport FX6.


1705272471930.png
 
Hallo,

Zelf ben ik in het bezit van een Cardo pachtalk edge communicatie setje.
Hier ben ik meer dan tevreden over.
Nu wil ook mijn vrouw af en toe wel eens een keer mee achterop.
Helemaal leuk ! maar een beetje communicatie met elkaar vind ik dan wel prettig .
Nu ben ik daarom opzoek naar een goede set die samen kan met mijn cardo packtalk edge zonder dat ik de hoofdprijs betaal.
Voor een enkele rit achterop vind ik dat zonde!

Heeft iemand tips of ervaring(en) van een ( betaalbare) set die goed werkt i.c.m de Cardo packtalk edge ?


Hoor het graag!
Ik zou in jouw geval voor een Cardo freecom 2x, of Spirit HD gaan. Dan heb je kwaliteit, en zekerheid dat je geen verbindingsproblemen krijgt.
De freecom heeft de grotere, betere speakers. Dus als je partner ook muziek wilt luisteren zou ik voor die gaan. Alleen praten is de Spirit voldoende.
 
Blijf inderdaad bij Cardo en ga daar in de lagere prijsklasses eens kijken. Vreemde merken combineren meestal gewoon niet lekker.

Aan de andere kant. Zelfs heb je alleen een passagier, dan heeft Mesh ook zijn voordelen.
- Permanente verbinding.
- Minder gedoe met bluetooth verbinding naar je GPS. 2 Bluetooth kanalen verbonden kan gewoon meer problemen opleveren.
- Beide verbindingen zijn voor jouw als bestuurder tegelijkertijd hoorbaar.
 
Hallo,

Zelf ben ik in het bezit van een Cardo pachtalk edge communicatie setje.
Hier ben ik meer dan tevreden over.
Nu wil ook mijn vrouw af en toe wel eens een keer mee achterop.
Helemaal leuk ! maar een beetje communicatie met elkaar vind ik dan wel prettig .
Nu ben ik daarom opzoek naar een goede set die samen kan met mijn cardo packtalk edge zonder dat ik de hoofdprijs betaal.
Voor een enkele rit achterop vind ik dat zonde!

Heeft iemand tips of ervaring(en) van een ( betaalbare) set die goed werkt i.c.m de Cardo packtalk edge ?


Hoor het graag!
Hangt er vanaf hoe vaak. Ander gewoon in-ear budjes in en jou bellen?

Anders zou ik gewoon weer gaan voor Cardo.
 
Vandaag Cardo freecom 2x duo gekocht.
Installeren in de helm ging heel gemakkelijk. Pairing ging eerst ff lastig, maar doet hij nu binnen 10 seconden.

Vertraging ongeveer 0,3 seconden tijdens intercom (passagier achterop)

Werkt ook met mijn Macna... Android auto.
Dus onderweg combi van telefonie, muziek en Flitsmeister, navigatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan