• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

goedkoop duurkoop?? xr 250

jef0611

MF veteraan
Lid geworden
28 apr 2006
Waarderingsscore
4
Honda xr 250 r met kenteken ! Advertentienr.:3701244513

Terug | Motoren en Brommers > Motoren | Honda

Grotere afbeelding
Prijs:
€ 500,00

Datum:
31-05-06, 22:14

Gezien:
627 keer

Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder

Naam: Erwin

Telefoon: 0624895708

Beschrijving:

Te Koop ;
Honda xr 250 r 4 takt bouwjaar 1989 ,motor is voor zien van kenteken .
Achterremschoenen aan vervanging toe . evt ook nog honda xr 500 te koop .

Bellen na 5 uur i.v.m . werk

Groeten Erwin

Voeg toe aan favorieten
E-mail deze advertentie naar een vriend
Druk deze advertentie af
Tip Marktplaats.nl over deze advertentie
| |

Bied op deze advertentie
E-mailadres:

-06-06, 19:13

staat op marktplaats maar kan de link niet pakken

ik zou het motorisch eens goed bekijken

vindt hem wel heel goed koop zal haast denken dat der wel wat meer mis mee is hij ziet der uitlijk nog mooi uit

en dan blijkt gewoon dat ie goed is en iemand anders met zo'n koopje vandoorgaat.

kortom, wij kunnen er net zo weinig over zeggen als jij, misschien is de verkoper wel gewoon lomp.

als je interesse hebt ga je kijken, heb je er geen verstand van neem je een deskundige mee. Dán pas ga je beoordelen of goedkoop duurkoop is.

Ik heb ook wel eens voor weinig gewoon goede onderdelen gekocht omdat de verkoper er gewoon niet de hoofdprijs voor wilde hebben of misschien niet goed wist wat het waard was...

full

:9

mijn xr250r koste ook maar 550 euries mooi ding maar er bleek nogal wat speling op de krukas te zitten of die vorige eigenaar dat wist geen id. hij liep perfect en ook geen enkel wolkje rook

mijn xr250r koste ook maar 550 euries mooi ding maar er bleek nogal wat speling op de krukas te zitten of die vorige eigenaar dat wist geen id. hij liep perfect en ook geen enkel wolkje rook

zat zeker geen olie in? ;)

is deze ook te koop muk?? wat moet dat ding kosten dan?? ik heb gewoon niet zo veel te besteden.. en het wordt mn eerste motor :9~

muk liet alleen de foto zien van de [message=5104147]post van honda xr250r in topic 'goedkoop duurkoop?? xr 250'[/message]

XR is dus niet van muk ;)

ik denk dat ik van de week maar eens ga kijken.. woon er best dicht bij dus ik zie t venzelf wel moet gewoon ff een niet te duure motor hebben :) *O*

nou maar goed dat ik hem niet gekocht heb!! hij is een dag na dat ik gebeld heb in elkaar gelopen........ O-)

Vaag.. hij is echt van 1989, maar ik dacht dat ze in '88 of '89 schijfrem achter hebben gekregen... vast een overjarig model.

Geluk dat je 'm niet hebt gekocht :P Ik heb jaren terug een XR250R gekocht bij een dealer voor iets minder dan 800 euro. Kreeg er geen garantie op, heb er zelf een half jaar lekker opgestuurd, doorverkocht aan m'n zwager en die heeft 'm aan stront gereden op een bouwplaats. Ding begon olie te verbruiken. Toen doorverkocht en de opkoper had 'm weer opgeknapt enz. volgens mij rijd ie nog wel rond. Dus het kan wel goedkoop, enige wat ik in die XR heb gestoken was 1 linkerspiegel, een liter olie, een oliefilter, nieuwe remvloeistof en een km-tellerkabel. Heerlijk op gestuurd en een top van 125km/u (al trilden je ballen zowat eraf bij 110km/u en hoger)! Achterbandje (noppen) sleet wel erg snel weg op straat :P

Terug
Bovenaan Onderaan