goedkoop motorpak

mystyrain

Die hard MF'er
20 apr 2008
520
0
Venlo
Motorpak van het merk MQP, nieuwstaat.
Jas en broek maat L, kleur groen/rood zwart voorzien van protectoren.
Prijs 25 euro.
 
:P een plaatje *D
full
 
:} ja, en dan te bedenken dat de foto's gemaakt zijn met een K.....camera :? In het echt zijn de kleuren nog mooier en feller }) Wie wil dit pak hebben voor maar 25 euri's :]
 
ik zal het er eens met het vrouwtje over hebben maar ik denk niet dat ze daarin gezien wil worden.....
 
:N is ook niet echt een pak voor een vrouwtje :Z Ik zou er ook als vrouwtje niet in gezien willen worden :} Veel te lomp voor een vrouwtje :Y Vrouwtjes behoren zich elegant in het leer te steken :) Strak glimmend leer voor de vrouwtjes :9~ :] En niet in een textielpakkie steken dat vrouwtje }) Bye the way :( ik vraag nooit iets aan het vrouwtje :+
 
vraag je er nooit iets aan nee?

Nou ze wilt mee achterop dus zoek ik een pakkie,.... maar leer is idd er fijntjes.

Denk dat ik maar even door zoek anders herkend heel MF mij straks :0

succes
 
*O* Joh, ga op zoek naar een goedzittend strak leren combi 8-) Ziet toch veel beter uit *O* Op marktplaats staan er zat en toch ook niet altijd duur :Y Mijn vrouwtje is gekleed in strak,blauw/zwart Damen leathers :W Gekocht voor maar 65 euri's van een grietje dat niet meer durfde te rijden :( Paste perfect en anders ging ze niet mee :P
 
;( nou niemand die voor 25 euri's lekker de winter wil doorkomen :? Lijkt me toch niet te duur :o Voor de prijs van een paar sokken of zakdoeken een compleet motorpak 8-)
Niet beschadigd of gescheurd :} Tweedelig met protectoren :] Met dit stevige pak kun je je nog een schuiver veroorloven :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan