Got Ninja? --Het Kawasaki Ninja topic--

Sinds dit het Ninja topic is...
Vraagje over een ZX6R uit '96:

Na een proefritje vond ik de voorremschijven nogal 'tikken'. Dit was natuurlijk vanwege het afkoelen (ik heb die stoppers natuurlijk even flink ingeknepen) maar het trok toch mijn aandacht. Hierop ben ik een beetje tegen de schijven gaan tikken en ik kreeg het idee dat er een klein beetje speling in de ophanging zat!
Zou het kunnen dat de 'spacers' van die zwevende schijf op een of andere manier versleten zijn, of is dit normaal?
Ik vond het zo'n beetje het enige minpunt aan deze bike (behalve dat er even nieuwe bandjes opmoeten) maar niet geheel onbelangrijk lijkt me!

Dus verbeeld ik me nu dat er speling op zit, of is dit veelvoorkomend of zelfs 'normaal' ?
 
Sinds dit het Ninja topic is...
Vraagje over een ZX6R uit '96:

Na een proefritje vond ik de voorremschijven nogal 'tikken'. Dit was natuurlijk vanwege het afkoelen (ik heb die stoppers natuurlijk even flink ingeknepen) maar het trok toch mijn aandacht. Hierop ben ik een beetje tegen de schijven gaan tikken en ik kreeg het idee dat er een klein beetje speling in de ophanging zat!
Zou het kunnen dat de 'spacers' van die zwevende schijf op een of andere manier versleten zijn, of is dit normaal?
Ik vond het zo'n beetje het enige minpunt aan deze bike (behalve dat er even nieuwe bandjes opmoeten) maar niet geheel onbelangrijk lijkt me!

Dus verbeeld ik me nu dat er speling op zit, of is dit veelvoorkomend of zelfs 'normaal' ?
Zie dat je in zaanstad woont? bel deze kerel eens op! 020-6595338 (Bakker motorservice) die legt je het zo uit.......en graties :o *O*
 
Sinds dit het Ninja topic is...
Vraagje over een ZX6R uit '96:

Na een proefritje vond ik de voorremschijven nogal 'tikken'. Dit was natuurlijk vanwege het afkoelen (ik heb die stoppers natuurlijk even flink ingeknepen) maar het trok toch mijn aandacht. Hierop ben ik een beetje tegen de schijven gaan tikken en ik kreeg het idee dat er een klein beetje speling in de ophanging zat!
Zou het kunnen dat de 'spacers' van die zwevende schijf op een of andere manier versleten zijn, of is dit normaal?
Ik vond het zo'n beetje het enige minpunt aan deze bike (behalve dat er even nieuwe bandjes opmoeten) maar niet geheel onbelangrijk lijkt me!

Dus verbeeld ik me nu dat er speling op zit, of is dit veelvoorkomend of zelfs 'normaal' ?



Zwevende schijven kan je altijd een beetje bewegen, vandaar het zwevende. 1 CM ofzo. Alleen als je het ook links-rechts kan bewegen moet je oppassen :P . Verder even je remblokjes controleren. 't Kan ook zijn dat je remzuiger vast blijft zitten trouwens.
 
Hai.
Ik was er niet bij, helaas.
Volgende ninja-meeting hopelijk wel.
Hier mijn ninja.
full
 
zo na net geen 2 jaar weer trug op het forum.meteen een heel goed topic

:} :} :} :} :} :}

meteen ff een pic van mijn dikkebandenbrommer.de laatste der mohicanen!!

full
 
Zwevende schijven kan je altijd een beetje bewegen, vandaar het zwevende. 1 CM ofzo. Alleen als je het ook links-rechts kan bewegen moet je oppassen :P . Verder even je remblokjes controleren. 't Kan ook zijn dat je remzuiger vast blijft zitten trouwens.


Ik hoop dat je 1mm bedoelt?
Dan zit het wel goed ja *O*
 
Ik hoop dat je 1mm bedoelt?
Dan zit het wel goed ja *O*


Oh, in dat geval zijn mijn schijven ook aan gort :P


[edit]

Hangt natuurlijk ook af van de grootte van de schijven en de plaats waar je meet, he. Bedoel de tangens van de buitendiameter.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
@cbr6rr
tnx, ben echt een eikel haha, kreeg die pic niet in de post moet je toch us uitleggen.....
lekker gereden vandaag ,voorband bijna rond.
greetz
 
als je gewoon [ imgatt]zonder spatie in je post neer zet dan laat i de Attachment zien
of [img ]link [/img ]zonder spaties kun je meerdere in je post laten zien
 
Zo dan moet mijn er ook maar bij komen te staan



full


Zit alleen nog te wachten op mijn seatcover die hadden ze weer in de verkeerde kleur spoten dus die moest weer opniew gedaan worden.

full



mzzl psycho })

En laat maar meer topics komen over ninja, altijd gezellig mederijders *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
[me]Goudlokje meldt zich ook :Y [/me]

Ben net terug uit Italië, 4000 km Kawa plezier gehad in ruim 1,5 week *O*

Nou ja, 800 km Autobahn en alleen stoppen om te tanken is niet echt leuk :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan