GPX600R in nette staat €700,-

fishman

MF veteraan
17 apr 2005
4.145
67
Burgum
Zeer nette originele GPX
Motorisch in perfecte staat.
Nieuwe accu
Nieuwe voorvorkkeerringen en olie
20.000 miles gelopen.
Bouwjaar 1989

Nieuwe, vaste, prijs: €700,-
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
'GPX600R in nette staat.' > 'GPX600R in nette staat €700,- '
 
Dan ben ik toch wel benieuwd waarom je m precies verkoopt, zoveel verschillen de modellen namelijk niet. Ik heb misschien wel interesse, kan in ieder geval even een keer komen kijken, hij ziet er namelijk wel erg netjes uit.
 
Dan ben ik toch wel benieuwd waarom je m precies verkoopt, zoveel verschillen de modellen namelijk niet. Ik heb misschien wel interesse, kan in ieder geval even een keer komen kijken, hij ziet er namelijk wel erg netjes uit.


zoveel verschillen ze niet?

500 = 2pitter
600 = 6pitter

600 zou een slordige 90pk moeten hebben (80-90)
ietsje robuuster uitgevoerd en een top van net over de 200....
 
zoveel verschillen ze niet?

500 = 2pitter
600 = 6pitter

600 zou een slordige 90pk moeten hebben (80-90)
ietsje robuuster uitgevoerd en een top van net over de 200....

De 600 is een viercilinder met 80 pk, ik doelde meer op het formaat, model, cilinderinhoud en bouwjaar. Als je er genoeg van hebt en wat anders wil is een mijn 500 niet zo verschillend, daarom vroeg ik mij af want dan de reden van verkoop is :)
 
Ik zou zeggen, kom maar eens kijken. Worden we het eens, dan zet ik die van jou gewoon weer te koop.
 
De 600 is een viercilinder met 80 pk, ik doelde meer op het formaat, model, cilinderinhoud en bouwjaar. Als je er genoeg van hebt en wat anders wil is een mijn 500 niet zo verschillend, daarom vroeg ik mij af want dan de reden van verkoop is :)


al is het wel een brommertje als je net van een zx10/zzr1100 afstapt (heb m ook gehad :+ )
 
als je nu eens wat foto's post van de 500, kan ik jullie mischien ook wel van het probleem afhelpen.
moet je er wel een beetje meer over vertellen hier. ik ga ervan uit dat die in de zelfde prijsklasse valt als de 600 hier, anders is het geen optie
 
Terug
Bovenaan Onderaan