magnamaniac
MF fossiel
Veel onderdelen voor een 1e generatie GPZ500S te koop.
Ik ben niet zo bekend met de verschillen tussen het A en het D model, dus ook geen idee wat ook voor de latere modellen te gebruiken is.
Alles voor weggeefprijzen, denk aan ergens tussen €5-€15, afhankelijk van het onderdeel.
Wat is er zoal:
- voorwiel met beide remschijven 3.85mm van de originele 4mm dikte, kunnen dus nog een hele tijd mee.
- achterwiel met tandwiel (werpster is nauwkeurigere omschrijving) en trommelrem. rembediening loopt soepel, remschoenen nog ca 60%
- Beide enkelzuiger remklauwen, nagekeken, geheel gedemonteerd en schoongemaakt. De keerringen zijn nog in prima staat
- complete voorvork, vrij van pitting maar beide keerringen zijn lek. Tegen kostprijs wil ik ze wel van verse keerringen en olie voorzien.
-Tank, zowel van binnen als buiten vrij van roest zover ik kan zien en beschadigingen, wel met spuitbus matzwart gespoten. De benzine die er uit kwam was ook nog schoon.
- topkuipje met frame en koplamp, gerepareerd bij bevestiging knipperlichten, ook zwart gespoten
- instrumentpaneel/tellers, stand iets van 90000
- achterbrug, vet en oppervlakteroest, maar wel hard
- zadel
ik ben vast nog wel wat vergeten, zoek je nog iets, laat het weten.
Uitlaten+dempers waren zo rot als iets en blok/carburateurs/radiateur heb ik zelf nodig
Ik ben niet zo bekend met de verschillen tussen het A en het D model, dus ook geen idee wat ook voor de latere modellen te gebruiken is.
Alles voor weggeefprijzen, denk aan ergens tussen €5-€15, afhankelijk van het onderdeel.
Wat is er zoal:
- voorwiel met beide remschijven 3.85mm van de originele 4mm dikte, kunnen dus nog een hele tijd mee.
- achterwiel met tandwiel (werpster is nauwkeurigere omschrijving) en trommelrem. rembediening loopt soepel, remschoenen nog ca 60%
- Beide enkelzuiger remklauwen, nagekeken, geheel gedemonteerd en schoongemaakt. De keerringen zijn nog in prima staat
- complete voorvork, vrij van pitting maar beide keerringen zijn lek. Tegen kostprijs wil ik ze wel van verse keerringen en olie voorzien.
-Tank, zowel van binnen als buiten vrij van roest zover ik kan zien en beschadigingen, wel met spuitbus matzwart gespoten. De benzine die er uit kwam was ook nog schoon.
- topkuipje met frame en koplamp, gerepareerd bij bevestiging knipperlichten, ook zwart gespoten
- instrumentpaneel/tellers, stand iets van 90000
- achterbrug, vet en oppervlakteroest, maar wel hard
- zadel
ik ben vast nog wel wat vergeten, zoek je nog iets, laat het weten.
Uitlaten+dempers waren zo rot als iets en blok/carburateurs/radiateur heb ik zelf nodig
Bijlagen
-
IMG_20200314_164400513_HDR.jpg1,2 MB · Weergaven: 6
-
IMG_20200314_164416671_HDR.jpg915,7 KB · Weergaven: 6
-
IMG_20200314_164422981.jpg775,3 KB · Weergaven: 10
-
IMG_20200314_164500145.jpg633,9 KB · Weergaven: 3
-
IMG_20200314_164514849.jpg685,7 KB · Weergaven: 3
-
IMG_20200314_164525040.jpg569,2 KB · Weergaven: 4
-
IMG_20200314_164543433.jpg781,2 KB · Weergaven: 6
-
IMG_20200314_164551362.jpg817,1 KB · Weergaven: 5
-
IMG_20200314_164721623.jpg1,2 MB · Weergaven: 9
-
IMG_20200314_164734086.jpg599,3 KB · Weergaven: 8
-
IMG_20200314_164750246.jpg831,8 KB · Weergaven: 4
-
IMG_20200314_164805011.jpg743,8 KB · Weergaven: 8
-
IMG_20200314_164823583.jpg1,2 MB · Weergaven: 4