Graag ervaringen met motorcross school

theWarrior

MF veteraan
Donateur
31 aug 2008
4.641
3.416
provincie Groningen
Hoi, :)

Weet dat er in Assen iemand is die een cross school heeft. :]
Vroeg me af of iemand hier er ervaring mee heeft en meer info kan verschaffen. Voor wie is het interessant en wat zijn de kosten etc. Alles is welkom!

Groeten

Peter
 
Is van Jan Postema..
Tja..gemengde gevoelens.
Je leert er best veel, maar als je geen talent hebt, dan schiet het niet echt op.
 
Tj...als ik mijn talent ergens mee moest vergelijken.. Dan werd dat.....talent van een fles slasaus.. ;(

Maar ik heb wel lol!!
 
Dacht dat wij hier allemaal mega veel talent hadden O-)
Dus kunnen we er misschien toch nog iets leren of niet? Valbreken misschien? :$

voor die paar honderd euro?

ik zou ze in m'n zak houden en er leuke spulletjes voor kopen voor je motor
valbreken leer je vanzelf..
 
Laatst bewerkt:
voor die paar honderd euro?

ik zou ze in m'n zak houden en er leuke spulletjes voor kopen voor je motor
valbreken leer je vanzelf..

Remy,

Dat valbreken had ik met een ironische ondertoon bedoelt. :?
Maar ik zou graag willen weten of die cross school te vergelijken is met bijvoorbeeld de trainingsweek in Veendam waar ik positieve dingen over hoor/lees maar die natuurlijk nooit is wanneer ik thuis ben of ik weet gewoon niet ver genoeg van te voren wanneer ik thuis ben. Zo´n " school" die het hele jaar/seizoen beschikbaar is zou dan leuk kunnen zijn. Maar moet wel de knaken waard zijn natuurlijk. En dat zou ik graag horen van mensen die er ervaring mee hebben.

Vandaar mijn vraag.
 
Dacht dat wij hier allemaal mega veel talent hadden O-)
Dus kunnen we er misschien toch nog iets leren of niet? Valbreken misschien? :$
Totaal geen talent aan deze zijde van het scherm. :N Door steeds meer rijervaring ga ik steeds wat beter rijden, maar talent heb ik zeker niet, een topper zal ik nooit worden. Hoeft eigenlijk ook niet, het is mijn hobby en ik hou van mijn hobby :j
 
Inderdaad wat mario zegt als je daar aan mee gaat doen en je hebt geen tallent of rijd geen hoge klasse zoals de knmv cup ofzo dan is het geld verspilling. Ik hoor namelijk dat als je dan heen gaat hij weinig aandacht voor je heeft. Dit is bij de trainingsweek in veendam niet zo ik zou dit jaar mee rijden maar door een blessure is hem dat niet geworden, ben wel wezen kijken en zelfs dan leer je wat haha.
Je kunt eventueel ook gaan informeren bij pottendijk (emmen) hier is eens in de zoveel tijd een training van Marthijn Goosen ( is ook trainer met de trainingsweek ) hier heb ik wel een keer aan mee gedaan en leer je opzich ook veel.
 
Ik heb trouwens Toine van Dijk gevraagd voor een trainingsweekend voor volgend jaar op Vledderveen. Zijn wel mogelijkheden voor.

Denk dat een tweedaagse training rond de 75 euro kost. Max. 12 personen in een groep.

Daar je per trainer betaald, zou je dus of met 12, of met 24 moeten zijn. Dan heb je dus twee trainers.

Persoonlijk zou ik gaan voor 2 x 10 personen. Zul je iets meer p.p. kwijt zijn, maar is de groep net even kleiner en net even iets meer aandacht.

Moet alleen even kijken of er genoeg animo is.

Voordeel van zo'n training op je thuisbaan is dat je van te voren jezelf kunt voorbereiden en dat je het geleerd ook na die tijd op dezelfde baan een aantal keren in de praktijk kunt brengen en dat je resultaten dan beter meetbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens Toine van Dijk gevraagd voor een trainingsweekend voor volgend jaar op Vledderveen. Zijn wel mogelijkheden voor.

Denk dat een tweedaagse training rond de 75 euro kost. Max. 12 personen in een groep.

Daar je per trainer betaald, zou je dus of met 12, of met 24 moeten zijn. Dan heb je dus twee trainers.

Persoonlijk zou ik gaan voor 2 x 10 personen. Zul je iets meer p.p. kwijt zijn, maar is de groep net even kleiner en net even iets meer aandacht.

Moet alleen even kijken of er genoeg animo is.

Voordeel van zo'n training op je thuisbaan is dat je van te voren jezelf kunt voorbereiden en dat je het geleerd ook na die tijd op dezelfde baan een aantal keren in de praktijk kunt brengen en dat je resultaten dan beter meetbaar zijn.

voor volgendjaar, zaterdag training op de baan, dan slapen/drinken en volgende dag trainen. alleen voor MFers *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan