Gratis af te halen: hobbyproject CB250

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeder

MF veteraan
10 jul 2003
27.311
40
Wegens gebrek aan tijd kan een liefhebber hier (in Hoofddorp) gratis afhalen een:

Honda CB250 uit 1974

Motor loopt, maar niet lekker.... het is een leuk oud beestje om op te knappen.
Frame is al gepoedercoat (zwart) de rest moet dus nog gebeuren.

Foto is op dit moment niet beschikbaar omdat de motor nu gebruikt wordt als kapstok, puinberg enz.... B|
 
Sorry Dirk, maar met interessant ben ik ervan uit gegaan dat je er nog over nadenkt wat betekent dat mijn allereerste serieuze "kandidaat" Rijnooit is.

Mocht hij hem niet willen dan neem ik contact op met nummer 2 en dat is : vr6piloot

Daarna zien we wel weer verder O-)
 
Laatst bewerkt:
Als je nog iemand zoekt, ik wil hem ook wel komen halen! Plek zat voor een projectje :)
 
Dit zijn leuke topics :Y

Vind ik ook......

Wij vinden het jammer dat we er zelf geen tijd voor hebben om het oude beestje nieuw leven in te blazen vandaar dat we het op deze manier doen.

Wellicht vinden we iemand die er wel los op kan gaan zodat deze leuke motor een 2e leven in kan gaan......
 
Vind ik ook......

Wij vinden het jammer dat we er zelf geen tijd voor hebben om het oude beestje nieuw leven in te blazen vandaar dat we het op deze manier doen.

Wellicht vinden we iemand die er wel los op kan gaan zodat deze leuke motor een 2e leven in kan gaan......
Dat is altijd leuk, om zo'n motortje te redden van de ondergang *D
 
-O- Ik ben ook altijd te laat. -O-
Ik heb ook altijd pech...

B100.jpeg
 
Wow ben nu zelf bezig met lessen en met zo'n project bezig zijn klinkt echt ideaal tot ik eindelijk legaal mag rijden!

Als hij nog af te halen is laat het me weten, kratje kan je uiteraard verwachten ;)
 
RijNooit wordt het nieuwe baasje van de CB. Ik ben ervan overtuigd dat deze motor een mooi nieuw leven gaat krijgen.

Dus sorry overige geinteresseerden....... volgende keer beter.
 
Die moet wel heeel mooi opgeknapt worden, hij rijdt immers toch nooit.


:z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan