• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Gratis af te halen texiel en leren pak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corney28

MF veteraan
Lid geworden
3 jun 2012
Waarderingsscore
4
Wegens kastopruiming twee motorpakken gratis af te halen in Vinkeveen of verzending voor n tientje.
Kneesliders zijn slecht, laten beetje los. Hangen al hele tijd in de kast, weet nog dat de rits tussen broek en jack niet zo braaf meer was en sommig klittenband ook, maar verder vergeten of er verder nog wat mee is.

Maten staan op de foto's. Het leren pak was mij net te klein en het textiel pak net te groot. Ben zelf 198cm en 89kg ter beeldvorming.

Groet, Corné

PS als ze volgende week nog niet weg zijn gaan ze naar de kringloopwinkel toe

WhatsApp Image 2019-08-26 at 18.47.52.jpegWhatsApp Image 2019-08-26 at 18.47.51.jpegWhatsApp Image 2019-08-26 at 18.47.53.jpeg

WhatsApp Image 2019-08-26 at 18.47.47.jpegWhatsApp Image 2019-08-26 at 18.47.47(1).jpeg
WhatsApp Image 2019-08-26 at 18.47.48.jpegWhatsApp Image 2019-08-26 at 18.47.49.jpeg

ik heb wel interesse. Dat zijn fijne jassen van evo. Als ik jouw maten zie, denk ik wel dat het mij zal moeten passen. Mocht dat alsnog niet zo zijn, kan ik er weer een ander blij mee maken. groeten Peter

ik heb wel interesse. Dat zijn fijne jassen van evo. Als ik jouw maten zie, denk ik wel dat het mij zal moeten passen. Mocht dat alsnog niet zo zijn, kan ik er weer een ander blij mee maken. groeten Peter
Stuur even n app naar dan maken we n afpraak qua ophalen ;-)

Laatst bewerkt:
Hoi, dat ga ik doen. Het is voor mij echter te ver rijden, dus zou het graag opgestuurd willen hebben. Ik neem zo contact op.

Hoi, ik had hem in de telefoon gezet en een app gestuurd en vond het al raar dat ik geen reactie kreeg. Ik zie dat je een cijfer teveel opgegeven hebt.
Ik hoop dat je het goede nummer nog door wilt geven, zodat ik contact met je op kan nemen.

alvast bedankt.

groeten,

Peter

Beide pakken zijn vergeven aan Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan