GRATIS af te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruffie

Die hard MF'er
17 okt 2009
383
0
Pernis
deze motor werd mij via de mail aangeboden dus hij is niet van mij.

een jaar geleden heb ik de Kawasaki GPX 600R van mijn broer overgenomen met de bedoeling deze op te knappen. Hij stond nl al 7 jaar stil in de schuur.

Maar het komt er niet van en ik heb inmiddels een andere motor gekocht en wil deze GPX kwijt.

Zijn er misschien forumgebruikers die hem als donor willen gebruiken, hij is compleet maar zonder uitlaat, deze was helemaal doorgeroest.

De kuip is hier en daar gescheurd maar verder is de motor compleet.

Er wordt nog een nieuw kenteken aangevraagd want dat was mijn broer kwijt.

Hij kan voor niets opgehaald worden in Velserbroek en ik heb er ook nog een werkplaatsboek van Haynes bij.



Op deze manier kan ik er nog iemand mee helpen, anders gaat hij naar de sloop.



Laat het mij maar even weten of er interesse voor is.

klik hier voor foto's
https://skydrive.live.com/?cid=2b83...Bpub=SDX.Photos&id=2B83B385A561020C!179&sff=1

heb je intresse in deze motor email dan naar;
mvdg1969@live.nl

op berichten hier word niet gereageerd.
 
Je link vraagt om een login... Da's de zoveelste keer dat ik zo'n link van MS (live.com) zie. Gebruik aub een andere fotohost, MS weet de simpelste dingen te verprutsen...

op berichten hier word niet gereageerd.
Echt niet? ;)
 
Je link vraagt om een login... Da's de zoveelste keer dat ik zo'n link van MS (live.com) zie. Gebruik aub een andere fotohost, MS weet de simpelste dingen te verprutsen...Echt niet? ;)
........






nee
anders moet je even aan de eigenaar een paar foto's vragen hij is niet van mij he
 
oke eentje dan!!
naamloos.png
 
Gaarne meer foto's ben wel geintreseerd.

Denk dat je het beste naar Martin van de Geer kunt mailen, hij wordt (of werd) dit jaar 42. Dat laatste durf ik nog wel een pilsje onder te verwedden, maar het kan natuurlijk ook Mark van der Grienden of andere MvdG zijn :+

mvdg1969@live.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan