GRATIS af the halen frames met kenteken

theWarrior

MF veteraan
Donateur
31 aug 2008
4.641
3.416
provincie Groningen
Ik heb na een aantal motoren gesloopt te hebben nog wat schadevrije frames staan met kenteken. Ik word er helemaal flauw van om ieder jaar te moeten betalen voor iets wat alleen maar een stuk ijzer is en (bij mij) nooit meer de weg op zal gaan. Wil deze frames dus eigenlijk graag kwijt. Mocht er hier geen liefhebber voor zijn dan gaan ze naar de oudijzerboer en vang ik misschien nog wat knaken voor de ijzerprijs.

Het gaat om de volgende frames:

Honda VF1100 Sabre (2 stuks, 1xuit 1984 en 1xuit 1985) Edit: van 1 frame de papieren ingeleverd bij RDW

Yamaha XJ600 (1x uit 1990?) Edit: Papieren ingeleverd bij RDW

Wie kan ik hier een plezier mee doen?
 
Laatst bewerkt:
je kan toch ook bij de rdw aangeven dat de motor gedemonteerd is/wordt en dan lijkt me dat het kenteken toch op de 1 of andere manier vernietigd zal worden??

misschien is het een idee om eens contact op te nemen met de rdw?
 
je kan toch ook bij de rdw aangeven dat de motor gedemonteerd is/wordt en dan lijkt me dat het kenteken toch op de 1 of andere manier vernietigd zal worden??

misschien is het een idee om eens contact op te nemen met de rdw?



gewoon opsturen naar RDW , een schrijven erbij doen ...........gesloopt .

Ik slijp het balhoofd er altijd uit , de rest............ijzerboer
 
Inderdaad dit is wat ik zal doen wanneer er niemand interesse in heeft. Doe er liever echter iemand een plezier mee. Je zal maar net op zoek zijn hiernaar.
 
heb je dat frame van de xj600 nog? ik heb wel interesse. is dat te verzenden? je woont een beetje uit de buurt, 312km om precies te zijn
 
Laatst bewerkt:
Schorsing van XJ frame verloopt de 12e februari. Is er tegen die tijd nog geen gegadigde hiervoor dan gaat het frame naar de oud ijzer boer. Ga er niet nog een jaar geld aan weggooien om weer te schorsen.
 
Ben net terug van de RDW en heb XJ kenteken en 1 Sabre kenteken ingeleverd voor sloop in eigen beheer. Met andere woorden de frames heb ik nog steeds wel maar er zit nu geen kenteken meer bij.
 
Mocht je nog een frame van een xj600 uit ongeveer 1990-1991 dan houd ik mij zeer aanbevolen...!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan