Gratis:potentiele motoraanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
Omdat hij mij in de weg staat, is deze gratis af te halen.
Heeft wel een lekker (lees aan flarden gescheurde) rechterband, verder ok.
Verlichting is ook ok, hoeft in principe alleen een nieuwe bodem in.
Betalende geïnteresseerden hebben voorrang O-)
full
 
Omdat hij mij in de weg staat, is deze gratis af te halen.
Heeft wel een lekker (lees aan flarden gescheurde) rechterband, verder ok.
Verlichting is ook ok, hoeft in principe alleen een nieuwe bodem in.
Betalende geïnteresseerden hebben voorrang O-)
[afbeelding]


Is het nu ook nog een geremde aanhanger of zie ik dat verkeerd.

Jammer dat die net te laat staat, heb net een aanhanger voor de motoren mee te vervoeren gekocht ;( , wel een geremde en alles rvs *D
 
IK WIL EM WEL HEBBEN!, krijg je een mooie bos met bloemen ! (betaling in natura is dat!)

Graag wil ik even weten wat de maat en steek van de velgen zijn, zodat ik de wielen ff kan vervangen en zodoende ermee kan terug rijden.

mail me anders je telefoon ff... op toyotijn78 @ home . nl

greets
martijn
 
Laatst bewerkt:
OK, is gereserveerd voor MF_CB650C_twente, 2e keus is Rambabbel.

@MF_CB650C_twente: Ik ga vandaag ff kijken, je krijgt dus vandaag mail *O*

kun je me wellicht bellen? Ik heb je een mail gestuurd met mijn telefoonnummer. Ik ben zo buitenshuis en overdag niet meer thuis; wellicht dat ie vandaag nog opgehaald kan worden. Maar dat ligt dus ff aan het wiel.

De sloperijen zijn hier op zaterdag beperkt open. De meeste tot 13.00-13.30

Groeten
martijn
 
:X Ik dacht dat 't ging om een aanhanger voor achter de motor :+
Zodra je hem erin kan rijden en vastsjorren is het een motoraanhanger. :Y

De aanpassing voor deze kan je met bijna gesloten beurs doen, en in een kwartiertje. 8-)
Achterkant scharnierend maken -of los- en voor de vorm twee latten om de wielen een beetje op te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Ok, MF_CB650C_twente haakt af, Rambabbel jij bent aan zet.
Ik mail je de details wel ff, ennuh:
[afbeelding] *D

even ter verduidelijking:

- aanhanger is in goede staat! Reden dat ik em niet nam, was omdat ik niet op tijd de kapotte band vervangen kon bij de Kwik fit, dus moest ik nogmaals terugrijden. Gezien de afstand is dat niet interessant voor mij!

Aan de potentiele kopers: KOPUUH KOPUUH KOPUUH!

@jornF1:
succes met de verkoop!

groeten
martijn

PS: tevens subtiele kick
 
even ter verduidelijking:

- aanhanger is in goede staat! Reden dat ik em niet nam, was omdat ik niet op tijd de kapotte band vervangen kon bij de Kwik fit, dus moest ik nogmaals terugrijden. Gezien de afstand is dat niet interessant voor mij!

Aan de potentiele kopers: KOPUUH KOPUUH KOPUUH!


.....

KRIJGÛH, KRIJGÛH, KRIJGÛH

haha, Rambabbel is de 1e in de rij.... *O*
 
Wie dat ding ophaald

Volgens mij zitten daar velgen van een VW Golf type medio 80 onder, ff bij de sloop langs, en kat int bakkie
 
Wie dat ding ophaald

Volgens mij zitten daar velgen van een VW Golf type medio 80 onder, ff bij de sloop langs, en kat int bakkie

dat gaat volgens mij nie... die wielen hebben een aparte steek; wel 5 gaats maar kort aan elkaar. Op het wiel staat immers 5/71 Dit zijn nog de originele wielen, bij navraag.

Een band hoef je niet meer te regelen; die ik meegenomen had, heb ik daar achtergelaten. Profiel niet optimaal meer, maar zeker nog wel goed voor de aanhanger en om thuis te komen.

groeten
martijn
 
Ik wil hem zeker nog wel ophalen :Y Is het goed dat ik je na oud en nieuw er ff over bel? Morgen ophalen lukt me sowieso niet... of staat hij je heel erg in de weg?

enne... 5/71 betekend dat dat de afstand tussen 2 gaten 71mm is? Kan ik ff kijken of het reservewiel van de vouwwagen er niet toevallig onder past :)
 
Qua wiel zou ok kunnen
Ik heb ook een origineel onderstel wat al 25 of 30 jaar oud is, daar heb een kar van gemaakt van 6 meter lang, voor het vervoer van onze canadeeze Gatz Cherookee 500/95 kayak

En als reservewiel heb ik er een thuisbrenger in liggen van een Golf GTI, neemt weinig ruimte in en is altijd hard, aantal gaten, weet ut zo niet, maar aantal gaten + velg = suc6 om thuis te komen
 
Laatst bewerkt:
Ik wil hem zeker nog wel ophalen :Y Is het goed dat ik je na oud en nieuw er ff over bel? Morgen ophalen lukt me sowieso niet... of staat hij je heel erg in de weg?

enne... 5/71 betekend dat dat de afstand tussen 2 gaten 71mm is? Kan ik ff kijken of het reservewiel van de vouwwagen er niet toevallig onder past :)

Is allemaal goed, heeft niet zo'n haast. Wat de steek betreft heb je ook gelijk *O*

als je op de fiets gaat ja!!! _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan