Gratis Proefles Flyers?

tummeke

MF'er
21 jul 2006
71
0
Utrecht
Afgelopen Motorbeurs zijn er van die Flyers voor een Gratis proefles uitgedeeld.. Heeft iemand er toevallig nog 1 over? Wil nog een proeflesje kado doen aan m'n vriendin nu ze d'r motorpakkie toch compleet heeft om achterop te gaan *D
 
Volgens mij geven heel veel rijscholen een eerste les gratis.

Ik zou even googlen hierop als ik jou was.
 
Hmmja, maar zouden ze het ook doen als het zeer onwaarschijnlijk is dat ze aansluitend ook het volledige traject aflegt? (studente, geen geld voor motor e.d.)
Maar misschien wel een idee om er even wat af te bellen inderdaad...
 
als je bij motoport een blik koop met daarin het theorie boek, zit daar ook een cheque/kaart in voor een gratis proefles.
 
Doe er dan gelijk een theorieboek bij, enkele een gratis proefles komt wellicht een beetje el cheapo over. :X
 
Hey Leon!

Ik begin je ex aardig te leren kennen inmiddels ;) Het blijft een beetje een pittige zo nu en dan hoor :P Maar weet de glimmende kant zeker nog steeds boven te houden *D

Hoe verloopt de nieuwe relatie?
 
Hey Leon!

Ik begin je ex aardig te leren kennen inmiddels ;) Het blijft een beetje een pittige zo nu en dan hoor :P Maar weet de glimmende kant zeker nog steeds boven te houden *D

Hoe verloopt de nieuwe relatie?

Mooi om te horen!! *D
Ik mis het geluid uit die Bos Superbike demper flink!!
Maar het geluid van deze maakt een hoop goed gelukkig ;)
 
Hey Leon!

Ik begin je ex aardig te leren kennen inmiddels ;) Het blijft een beetje een pittige zo nu en dan hoor :P Maar weet de glimmende kant zeker nog steeds boven te houden *D

Hoe verloopt de nieuwe relatie?
toen ik het las dacht ik dat je het over ze ex-vriendin had :$

het kwartje viel pas toen leeJon begon over een bos uitlaat :X
 
Laatst bewerkt:
:9

Die kant was bij deze ex gelukkig al glimmend... })

De Bos produceert inderdaad wel een heerlijk geluidje Leon }) Echt een mooi superbike geluidje, zeker eenmaal goed op toeren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan