Gratis stickers van Monster

Status
Niet open voor verdere reacties.

TOMTOMGO

Die hard MF'er
19 jan 2010
827
1
Haaksbergen (Bij Enschede)
Kan ik hier nog mensen blij maken met stickers van Monster voor een project oid? Heb er 10 liggen, laat hieronder maar weten hoeveel je er nodig hebt.. In ruil voor een postzegel stuur ik ze op 8-) (nadat ik een persoonlijk berichtje met adres ontvangen heb)

Monster.JPG


Wie 't eerst is, wie 't eerst maalt..


Grt. TOMTOMGO

Heb het topic hier geplaatst ipv het te koop topic omdat ik denk dat hier sneller de rechtmatige eigenaar gevonden word
 
Deze heb ik gekregen bij de motordealer, of het dezelfde zijn en of het kwaliteit is weet ik niet. Maar bedankt voor je info :X
Ze lijken er veel op, maar met zekerheid kan ik het niet zeggen natuurlijk.
Hopen dat ze kwalitatief beter zijn dan die van de tankstations 8-)

@ de rest; er is een topic in ´Algemene motorpraat´ waarin het adres staat van Monster, je kunt dan gewoon een - gratis - stickerset bestellen ;)
 
Ik weet niet of je er nog wat over hebt? Maar zou graag de over gebleven stickers willen hebben!

Je mag me PBen als ze er nog zijn.
 
die 4 kante stickers zijn inderdaad niet de allerbeste, die in vorm van de monster klauw zijn al stukkie beter en die zijn er in 3 maten.

Als je een sampling truck ziet rijden gewoon netjes om vragen, hebben we bijna altijd bij ons.
 
die 4 kante stickers zijn inderdaad niet de allerbeste, die in vorm van de monster klauw zijn al stukkie beter en die zijn er in 3 maten.

Je kunt deze op 2 manieren opplakken. Als vierkante sticker, maar ook als alleen klauw (er zitten voor-geperforeerde-lijnen* om de klauw heen zodat je de klauw eruit kunt drukken)

In het eerste geval zie je deze lijnen dan wel zitten..

Ik heb de stickers nu op. Ik hoop dat de kwaliteit meevalt. Ben nog wel benieuwd of Zundap518's buurman er nog wat heeft liggen voor gegadigden.



*voor-geperforeerde-lijnen :? Nieuw woord :P
 
Ah mooi! Hoop dat je er wat mee kunt..

De rest is vanavond gepost, dacht dat de post nog meeging tot 18.30 uur als je ze bij het postkantoor bracht i.p.v. brievenbus, maar blijkbaar was de bezorger aan de vroege kant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan