Gratis Testbankrun op 18 en 25 oktober in Heesch

Hier_Bram

MF'er
9 jan 2003
35
0
Ik kwam zojuist tegen dat bij Adrie Spierings Motortuning & Motorservice (Heesch ,NB) er a.s. 18 en 25 oktober iedereen een gratis testbankrun kan houden.
Meer info op www.motortuning.nl/herfstaktie.htm

Op de site staan dat het normaal 50 euro kost, ik wou het jullie niet onthouden.
 
Hmzzz interesting... bij goed weer ben ik er!
wie o wie gaat er ook vanuit Rotterdam, rije we in een ploegie, verzamele bij mac barendrecht??? 10.00 of 11.00 uur?

EDIT: aanstaande zaterdag ga ik he, de 18e dus
 
Laatst bewerkt:
Hmzzz interesting... bij goed weer ben ik er!
wie o wie gaat er ook vanuit Rotterdam, rije we in een ploegie, verzamele bij mac barendrecht??? 10.00 of 11.00 uur?


Ik heb wel zin, maar kan alleen de 25e
 
Ha zal die blij mee zijn dat het hier gepost wordt, dalijk het halve MF bij hem binnen 8-)
 
Ik hoef niet meer, ik weet al dat er zat uit komt.
Pas de volgende keer als alles op orde is en nog verder opgevoerd.

En ik ga liever op dezelfde bank omdat dat de referentie is voor mijn fiets.
 
Ik hoef niet meer, ik weet al dat er zat uit komt.
Pas de volgende keer als alles op orde is en nog verder opgevoerd.

En ik ga liever op dezelfde bank omdat dat de referentie is voor mijn fiets.
En "fun" bestaat nie meer?
Spierinkie dollen? :)
 
En "fun" bestaat nie meer?
Spierinkie dollen? :)
Versnellingsbak is kapot aan het gaan, die moet eerst en mn kruiskoppeling is ook op aan het raken door het vermogen.
Dus eerst goed maken dan showen.
Anders is het show-no-go ;)
 
Hmzzz interesting... bij goed weer ben ik er!
wie o wie gaat er ook vanuit Rotterdam, rije we in een ploegie, verzamele bij mac barendrecht??? 10.00 of 11.00 uur?

EDIT: aanstaande zaterdag ga ik he, de 18e dus


ik kom uit rotterdam zuid
maar moet helaas van 1100 tot 1200 autolessen
dus weet niet of t iets later kan dat vertrek ????
 
Mmmmmmmmmh lijkt me wel leuk, ook redelijk in de buurt. De magna heeft dan net z'n beurt gehad bij Paultje en zal in goede conditie zijn :) . Als ik tijd heb kom ik in elk geval ff kijken.
 
Zou ik mijn woon/werk brommer NX250 erop mogen zetten, verder heb ik niets meer...
 
Hmzzz interesting... bij goed weer ben ik er!
wie o wie gaat er ook vanuit Rotterdam, rije we in een ploegie, verzamele bij mac barendrecht??? 10.00 of 11.00 uur?

EDIT: aanstaande zaterdag ga ik he, de 18e dus
Klink goei 8-)

Edit: om 8u thuiskomen is geen goed id als je "vroeg op wilt"
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op de koffie geweest bij Adrie Spierings in Heesch (bij Oss), het viel mee met de drukte dus ik kon het niet laten de NX250 Dominator woon/werk brommer op de bank te laten testen.

De NX perste er welgeteld 15 kW uit op het achterwiel (Jaros bank) hetgeen zo'n 23 DIN pk'tjes is aan de krukas, net zoveel als de fabrieksopgave en dat na 40.000 km. Overigens wel bij een 'hoog' toerental van 9.285 tpm, da's toch een stukje in het rode gebied.

In tegenstelling tot andere goedkope akties neemt Adrie voor deze gratis runs uitgebreid de tijd, geeft advies én levert keurig twee uitdraaien van vermogen/koppel vs toerental en vermogen/snelheid vs acceleratietijd :} .

Voor diegene die nog interesse heeft in een gratis testrun, volgende week zaterdag kan het nog een keer...
 
Ow, wel leuk om mn "nieuwe" R1 er ff op te zetten, is lekker dichtbij en weet ik meteen wat die nu levert voordat er wat zaakjes verandert gaan worden :)
 
Ow, wel leuk om mn "nieuwe" R1 er ff op te zetten, is lekker dichtbij en weet ik meteen wat die nu levert voordat er wat zaakjes verandert gaan worden :)

Precies, houd er wel rekening mee dat een Jaros bank wat minder aangeeft t.o.v. een Dynojet bank! Welke bank eerlijker is weet ik niet maar het gaat zoals je al aangeeft, het gaat om de verschillen voor/na. Volgens Adrie houdt een Jaros bank rekening met de verliezen van de dynamo en waterpomp, een Dynamometer zou dat niet doen... De zéér uitgebreide runs kosten normaal gesproken € 50,-.

By the way, je hebt je andere motor wel erg snel van de hand gedaan, was hij toch niet geschikt voor de Ring of wilde je eens een 1 liter motor proberen?
 
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:25 schreef René_R1 het volgende:


By the way, je hebt je andere motor wel erg snel van de hand gedaan, was hij toch niet geschikt voor de Ring of wilde je eens een 1 liter motor proberen?

nee hoor, t is een SUPER fiets :} En daarbij heb ik hem nog steeds, heb er nu 2 staan glimmen in mn garage O-)
 
idd de jaros bank geeft iets minder; ik heb nu twee uitdraaien (heb van Adrie ook eea op floppy meegekregen zodat ik het thuis ook allemaal eens kan bekijken)

Het verschil tussen Dynojet en Jaros is ongeveer 5%.

René_R1, had je die in aanbouw zijnde special ook even aangekeken ?????? :P :P
 
In tegenstelling tot andere goedkope akties neemt Adrie voor deze gratis runs uitgebreid de tijd, geeft advies én levert keurig twee uitdraaien van vermogen/koppel vs toerental en vermogen/snelheid vs acceleratietijd :} .

Voor diegene die nog interesse heeft in een gratis testrun, volgende week zaterdag kan het nog een keer...
Wordt er ook nog gekeken wat er eventueel aan de carburatie aangepast moet worden?Ik heb er een sportpijp op zitten maar denk dat hij nu iets te arm staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan