• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Groene ketting bestellen, waar?

Murvie

MF veteraan
Lid geworden
16 feb 2005
Waarderingsscore
8
Geen idee waar ik dit anders moet posten, maar ik ben opzoek naar zon mooie groene poser ketting:+

Ik weet dat RK en AFAM ze maken, maar ik kan ze nergens vinden op internet:?

Weet iemand toevallig waar ik zon set kan bestellen voor een Kawa zx6r uit 2003?

Owja, en zou het mooist zijn als ik hem voor zaterdag binnen heb, dus niet uit japan ofzo:)

Geen idee waar ik dit anders moet posten, maar ik ben opzoek naar zon mooie groene poser ketting:+

Weet iemand toevallig waar ik zon set kan bestellen voor een Kawa zx6r uit 2003?

Owja, en zou het mooist zijn als ik hem voor zaterdag binnen heb, dus niet uit japan ofzo:)

Wat zegt google met de combi RK green chain?

[Dode link verwijderd]

Wat zegt google met de combi RK green chain?

[Dode link verwijderd]

En als je van 'green chain' nu 'groen ketting' maakt met erachter prijs is dit de 2de link van google

[Dode link verwijderd]

Met halverwege.
RK XW- RING 520 Chain Coloured
RK XW- RING 525 Chain Coloured
RK XW- RING 530 Chain Coloured

:)

Kun je er niet eenvoudig (en regelmatig) GROEN VET op smeren? Twee vliegen in 1 klap ....

Ik gebruikte vroeger vaak op bromfietskettingen "schroefasvet" (ook wel genoemd: buitensmering) want daarvan had ik altijd een groot blik op mijn bootje. Prima spul, te krijgen o.a bij scheepsartikelenzaken en boerenbond. Sommige merken waren groen .... maar misschien niet "mooi" genoeg groen voor je doel. Zou er ook een middeltje zijn om kettingvet (mooi) in te kleuren?

Dode link

Dode link

Laatst bewerkt:

gewoon bij een afam dealer, maar let op de gekleurde kettingen zijn erg duur.

Ik heb in ieder geval op Net wel hier en daar gelezen dàt er kleurstoffen voor smeervet bestaan maar niet waar te koop / te bekijken.

Het meest kom ik tegen: "sudan green 990" maarja, hoe groen is groen hè ...

http://www.metaseek.nl/search/web/1/"sudan+green+990"

Misschien doet kleurstof-voor-voedingsmiddelen het wel goed .... moet haast wel vet-oplosbaar zijn.

Dode link

Dode link

Of misschien zoeken in kleurstoffen voor diesel of pigmenten voor olieverf .... blauw+geel samen moet ook groen kunnen opleveren.

http://www.schleiper.com/index.cfm

Smeren moet toch en ik denk dat je voor het bedrag van een ketting best veel kleurstof moet kunnen kopen.

Terug
Bovenaan Onderaan