Groene Velg met striping

Jimbozx6r

Die hard MF'er
19 feb 2011
998
0
Rotterdam
Stome vraag misschien, maar heeft iemand ooit wel eens een groene velg gezien / een plaatje van een groene velg die rimstriping heeft (bijv zwart).

Je ziet heel veel zwarte velgen met een stripe kleur maar nooit andersom.
Zou dit mooit staan, of juist niet (en zou dat de reden zijn dat niemand het doet :P)

Zit er zelf aan te denken om dit te doen maar gezien ik niet kan zien wie/waar iemand het heeft vraag ik me af of het wel mooi is.
 
er is een fotoshop topic waar men op verzoek foto's bewerkt... probeer daar eens, er is vast iemand die voor jou een zwart velglint wil soepen op een groene velg
 
Als groene striping op een zwarte velg goed staat, zou zwarte striping op een groene velg dan lelijk zijn?

Plak het er gewoon op, zoveel kost dat toch niet?
 
pak een whiteboard marker en leef je uit. ben je het zat veeg je het zo weer weg *O*
 
punt met zwarte striping is dat het net lijkt alsof je band verder doorloopt

het effect is vaak wat minder duidelijk
maar probeer het eens :)
 
Wat Remond zegt inderdaad; Het lijkt of je band doorloop. Wat je wel kunt doen is striping nemen die ook het binnenste van je velg bedekt zoals KTM doet met haar Powerparts:

PP_690_Duke_coming_soon.jpg
 
had het bij mn vorige motor ook. motip car striping. kan je bij de automaterialenzaak halen. kost iets van 6 euro. dacht dat het 10meter lang was en 6 mm breed.
in diverse kleuren vekrijgbaar.
 
welke kleuren heeft je motor?
alleen groen of zwart?
als er en andere kleur erbij zit kan je die misschien pakken.
kijk alleen uit dat je geen kermis motor krijgt.
lijkt me wel lastig met een groene kleur.
wat je wel kunt proberen is als je een licht groen velg hebt een donker groene stripping nemen.
of andersom natuurlijk.
 
pak een whiteboard marker en leef je uit. ben je het zat veeg je het zo weer weg *O*

Wel snel genoeg doen, dat wegvegen. Ik dacht ook toen ik nog op de middelbare school zat dat ik die whiteboard marker wel van mijn tafel af kon vegen, en dat kon ook. Alleen niet meer als je het een hele les laat zitten :+
 
Wel snel genoeg doen, dat wegvegen. Ik dacht ook toen ik nog op de middelbare school zat dat ik die whiteboard marker wel van mijn tafel af kon vegen, en dat kon ook. Alleen niet meer als je het een hele les laat zitten :+

kan je dr met deo zo afspuiten :P (ook als t er al lang zit)

Ik scheeft altijd met wbm op mn ijskast :')
 
Probeer eens witte striping, dat staat iig goed op een groene velg. :Y

Staat prima als je iig iets van wit in je motor hebt zitten. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan