Groningen bikers

Nog een stadjer hier...

Het lijkt me ook best leuk om 'ns met een noordelijk ritje mee te doen, maar ondanks dat ik best van doorrijden houd vrees ik de race-kracht van al die eRR-etjes hier... :}
 
Yo, hier nog een Groninger..... Alhoewel.... vlakbij. Woon in Eelde -is 15km lager-. Is eigenlijk Drenthe, maar het vliegveld hiero noemen ze wel Groningen Airport. En heb in Groningen gewoond.

Enne.... Omar, ik zag op je page dat je elke dag Fitness doet. Naar welke sportschool ga jij dan? Ik Fitness namelijk ook ik Groningen. (niet elke dag trouwens.... ong. 3x per week)
 
OmaR6 ik ken die evelien niet maar ik zal mij ogen open houden mocht ik haar in eens tegen komen

alleen volgend weekend dat zij wel kan dan heb ik dienst in assen bij motor race's
 
Yo, hier nog een Groninger..... Alhoewel.... vlakbij. Woon in Eelde -is 15km lager-. Is eigenlijk Drenthe, maar het vliegveld hiero noemen ze wel Groningen Airport. En heb in Groningen gewoond.

Enne.... Omar, ik zag op je page dat je elke dag Fitness doet. Naar welke sportschool ga jij dan? Ik Fitness namelijk ook ik Groningen. (niet elke dag trouwens.... ong. 3x per week)
dat doe ik in ACLO, dat is de sport centrum voor de Universitiet, en ook BOMmen (kind of aerobics) dat is groningen specialitiet waar veel vrouwen (ok een beetje jong <25) me doet....maar toch lekkerrrrrrrrrr :9
 
En nog een uit Groningen. Jammergenoeg tijdelijk zonder fiets (gejat), maar dat gaat op korte termijn veranderen!
Enne Omar, bedoel je blonde Evelien met een blauwe 'streetfighter' (uit Assen)?
maar je krijgt wel geld van jou verzekering :? als het lukt dan heel gauw ga jij een motor kopen...hopelijk :9
 
Skoezie komt uit Assen.
Ik uit Borger (zit vaak in Groninges, kameraad van me woont er. We gaan vaak touren in Groningen).
Dan heb je Rage en Scarface nog, komen allebei uit Emmen.
 
wie van deze groep gaat er zaterdag en of zondag naar heerenveen naar de bijna weekelijkse meeting van noord nederland ;)
DAMN :( ik heb net gezin naar de weekend weer, it sucks supreme :r .
zonder zon Omar helemaal geen zin heeft (can't hep it), sorry maar ik ben een "mediterannean" person. Dus helaas geen meeting voor mij ;( .
 
hey! Suzuki :] is een van de moiste motor ter wereld :} "I won't argue with that" *D
Jij hebt een goeie smaak. *D

Enne, inderdaad wat meer kans op regen en deze noorderlingen houden daar ook niet van. :( Maar goeie kans dat het gewoon droog blijft :9 dus dan gewoon :] :]
 
OmaR6 shit happens.

willen de personen die wel gaan dan zich in het topic rijden in friesland 29 en 30 maart dan in schrijven

en als er nog iedeen zijn hoe laat vertrekken zeg het maar ff
 
Weer een stadjer erbij!!! Net de motor opgehaald bij paps en mams, dus staat nu PIMP voor de deur.. Iemand die mij hier in de omgeving de betere weggetjes kan laten zien?:P Vandaag hele omgeving uitgekamt naar vette weggetjes, paar gevonden, maar er zijn er vast meer!!!
Groeten

Daan
 
Kom ook uit Groningen. Woon op het moment op Aruba voor een halfjaar. Heb hier een Yamaha XV250 choppert gekocht. Niet echt snel maar goed genoeg voor hier. De wegen zijn niet van de Nederlandse kwaliteit. Wel elke dag het perfecte motorweer. Als ik weer terug ben in NL komt er waarschijnlijk een GSX-R 600.
 
Hier nog iemand uit groningen, helaas nog zonder motor en rijbewijs, maar 23 september hoop ik hem te halen! Dan volgt snel een brik, kawasaki gpx 600! *O*
 
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan