Groningen,Drenthe & Australie-deel 27 the sunrise

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet wat hebben om naar uit te kijken toch :] :Y


En de Yarc zit er ook aan te komen en de beurs in utrecht en dan nog een uitje naar de bergen en nog een vakantie de bergen in , en dan de fun kilometers in nederland nog *D *O*

volgens mij moet ik er maar een baantje bij nemen |( gaat weer bergen euro`s kosten , maar goed , is alles voor de fun :Y *O*
 
dus al 40
op naar een halfe eeuw
schiet al aardig op zeg
maar nog hartelijk gefeliciteerd *O*
en maak er een mooi 2008 van he
groetjes emma



:o Niet alles geloven wat die knakker zegt hoor! Ben nog steeds een jonge god :P :+

:X

Maar gefeliciteerd met je papiertje!

Iedereen bedeankt voor de felicitaties *O* *O* *O* en allemaal een gezond en snel 2008 toegewenst!
 
:W :W

Heb weer zin aan het vakantie gevoel :]
full
 
Ik heb me opgegeven voor groep 3.
Niet eens voor 4? :+

Kun je trouwens in groep 2 al een beetje doorrijden denk je, of is dat lijdzaam afwachten tot het vrij rijden? Ik denk namelijk dat ik me het beste voor 2 kan opgeven (als bv jij in 3 zit!), maar ik heb geen ervaring met de groepsindeling van MSL O-) .
 
:W :W

Heb weer zin aan het vakantie gevoel :] [afbeelding]

Yippie *O* , was het maar weer zover -O- . Wachten duurt lang............

Niet eens voor 4? :+

Kun je trouwens in groep 2 al een beetje doorrijden denk je, of is dat lijdzaam afwachten tot het vrij rijden? Ik denk namelijk dat ik me het beste voor 2 kan opgeven (als bv jij in 3 zit!), maar ik heb geen ervaring met de groepsindeling van MSL O-) .

Ik twijfelde er wel een beetje over ;). In groep 3 vorig jaar moest ik nog best veel inhalen. Maar misschien pas ik ook wel in groep 4 :?. Ik neem aan dat ze op de dag zelf wel naar de tijden kijken en dat ze aan de hand hiervan een andere groepsindeling maken. Ik heb in groep 2 met Motorsportlifetyle geen ervaring. Ik heb vorig jaar één keer met hen gereden en toen ben ik meteen in groep 3 begonnen ;). Wat ik wel weet is dat je in de groepen 1 en 2 de eerste 2,5 sessie nog begeleiding hebt en de rest van de dag mag je dan vrij rijden.

Edit: wat voor tijden rijd jij trouwens? Ik heb nog wel een tijduitdraai liggen van groep 3 met Motorsportlifestyle. Kun je een beetje aftasten in welke groep je het beste kunt :).
 
Ik twijfelde er wel een beetje over ;). In groep 3 vorig jaar moest ik nog best veel inhalen. Maar misschien pas ik ook wel in groep 4 :?. Ik neem aan dat ze op de dag zelf wel naar de tijden kijken en dat ze aan de hand hiervan een andere groepsindeling maken. Ik heb in groep 2 met Motorsportlifetyle geen ervaring. Ik heb vorig jaar één keer met hen gereden en toen ben ik meteen in groep 3 begonnen ;). Wat ik wel weet is dat je in de groepen 1 en 2 de eerste 2,5 sessie nog begeleiding hebt en de rest van de dag mag je dan vrij rijden.

Edit: wat voor tijden rijd jij trouwens? Ik heb nog wel een tijduitdraai liggen van groep 3 met Motorsportlifestyle. Kun je een beetje aftasten in welke groep je het beste kunt :).
Dat is nu net wat het kiezen lastig maakt: ik weet geen tijden van mezelf, want die werden bij MSH niet vrijgegeven toen ik meedeed. Ik weet alleen dat ik goed kon meekomen in hun groep 2 (van 1, 2 en 3), maar dat hangt natuurlijk ook af van wie er toevallig in mijn groep reden. Het zal geen 2:02 zijn in ieder geval ;) Ik denk dat ik rond de 2:10 tot 2:15 zat, de alleereerste keer reed ik 2:20, en ik weet zeker dat ik de tweede keer stukken sneller was. Wat zijn de langzamere tijden van groep 3 eigenlijk, als ik vragen mag? Ik denk dat groep 2 van MSL wel een redelijke keuze moet zijn, maar je hebt dan het risico dat het rijden achter de marshalls erg traag gaat, en dan is de ochtend eigenlijk een beetje verloren. Anderzijds vind ik het nog minder om me in te schrijven in een te snelle groep. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan