Groningen&Drenthe deeltje 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Hallo deeltje 18 *O*

@Wim,heb je Frusthatred nog gezien vrijdagavond?

Heb helaas Frusthatred niet gezien vrijdavond. Toen waren wij nog op de camping en moesten het hele eind - valt ook wel weer mee :P - terug fietsen.
Er was wel een leuk Duits bandje op de Brink (omstreeks 0.00) die vanalles speelden, van Rammstein tot Schlager, Trance, Disco alles. Was een erg leuk bandje.
 
*O*
Dolfijn Luus (ipv Haaai :+ )
full
 
ook effe :W naar deeltje 18,
en naar mas natuurlijk :W

enne.. ben ik de enige die dat a-style logo rondom de tt niet vind kunnen?
 
Waarom ziet het er buiten toch zo dreigend uit!! |(
Dan weer spetters, dan weer droog, dan weer spetters!! :?
 
Laatst bewerkt:
ook effe :W naar deeltje 18,
en naar mas natuurlijk :W

enne.. ben ik de enige die dat a-style logo rondom de tt niet vind kunnen?

Hallo Gerrie :W .
Het A-style logo kun je idd op meerdere manieren interpreteren :X .

Edit: The myth zaterdag in de Pelikaanstraat gespot. Ik fietse met iemand richting het TT-circuit hierover heen. Ik had een blauw Rossi shirt aan + zwarte rugtas.
Ik knalde trouwens ook bijna tegen mijn mede-fietser aan. Ik wilde linksaf en hij wilde rechtdoor :+ .
 
zo ben er ook weer ..... pffff j ebent er ff niet bij en je kunt zo weer in een ander topic verder lezen gaat wel hard zo !! :X

tt was super in totaal 17 valpartijen gehad en vaak op tv *O* *O*

en donderdag begint voor villie en mij een nieuw feest om de motogp in engeland *O* *O* *O* *O* *O*
 
zo ben er ook weer ..... pffff j ebent er ff niet bij en je kunt zo weer in een ander topic verder lezen gaat wel hard zo !! :X

tt was super in totaal 17 valpartijen gehad en vaak op tv *O* *O*

en donderdag begint voor villie en mij een nieuw feest om de motogp in engeland *O* *O* *O* *O* *O*
:^

Alleen dan zonder die valpartijen B|
Twee stuks in drie dagen... :N

Dan moet het in Engeland maar gebeuren! *O*

Nog flink wat MF-ers gespot in en rond de TT trouwens! Waaronder #4, systreme en anneke :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan