Groningen&Drenthe deeltje 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan er nog bikkels naar het JMP?? Zo ja, respect.. ik heb een ontstoken zeurkliertje en moet HELAAS verstek laten gaan.. Geneest naarmate het minder regent :)

Soms wil shocktherapy wel helpen! Provoceren om te genezen :Y . Als je wil kan ik wel achter je aan rijden om nog wat tips geven (vanuit de auto via de portofoon :9 ).

Vind regenrijden eigenlijk wel heeeeel leuk :Y . Kan er ook niets aan doen. Moeten er alleen wel banden onder zitten met voldoende profiel ;) :Y .
 
Hehehe.. Jij bent ZO'N goeie gozer.. zo maken ze niet meer tegenwoordig.. ff me neus snuite :)

Word je emotioneel van hé _O- .
Krijg het wel vaker te horen dat ik te goed ben voor deze wereld. Weiger alleen nog steeds te vertrekken naar een andere bestemming :9 _O- . Vind het wel best hier :Y .
 
Wat een weer zeg. Nondeju.
Blij dat er alweer een nieuw bandje omzit :Y .

@ Demous: goed om te horen dat de v-strom bevalt. Vind het ook wel een fijne machine. Wat is de basis voor de fighter die je wil gaan bouwen?
Basis ben ik nog niet helemaal uit,grootste kans maakt een begin jaren 90 fireblade,maar in ieder geval iets met een dik polijstbaar frame :9~ :9

'tKan trouwens nog wel ff gaan duren voor ik ermee ga beginnen,moet namelijk eerst nog een of ander door mijn werkgever "verplichte" opleiding gaan doen en daar ben ik nog wel een jaartje of 3 zoet mee -O- :z Maar dat ie er komt is zo zeker als de bank van engeland :Y
 
Basis ben ik nog niet helemaal uit,grootste kans maakt een begin jaren 90 fireblade,maar in ieder geval iets met een dik polijstbaar frame :9~ :9

'tKan trouwens nog wel ff gaan duren voor ik ermee ga beginnen,moet namelijk eerst nog een of ander door mijn werkgever "verplichte" opleiding gaan doen en daar ben ik nog wel een jaartje of 3 zoet mee -O- :z Maar dat ie er komt is zo zeker als de bank van engeland :Y

Door die opleiding geen tijd voor je project? Nou ja, als je nog maar wel aan rijden toekomt!
 
Word je emotioneel van hé _O- .
Krijg het wel vaker te horen dat ik te goed ben voor deze wereld. Weiger alleen nog steeds te vertrekken naar een andere bestemming :9 _O- . Vind het wel best hier :Y .
Hehehe :) Maar als je me nog eens een keer een paar tips wil geven bij het nemen van de Gixxerbocht, dan sla ik dat niet af :) *lol*
 
Zag ik jou gisteren aan de overcingellaan in assen? Was net onderweg om te tanken en ff naar de gixxer. Maar ja, al die truckstarzooi.....
Ja klopt! zag jou ook al rijden :] waren op de terug weg naar huis hadden al ff gekeken bij het JMP. en waren al ff naar Hogeveen geweest. :] :]
 
Ja klopt! zag jou ook al rijden :] waren op de terug weg naar huis hadden al ff gekeken bij het JMP. en waren al ff naar Hogeveen geweest. :] :]

Volgende keer kom je maar een bakkie halen op mn werk dan.Jullie gaan ook altijd rijden als ik aan het werk ben :( .

Wat was er in Hoogeveen dan?
 
IKBENGEK gespot :W bij de weg naar Witten rond 18:15, wij stonden daar onder de boom te verkleumen -O- . Onze brommer nog gezien?(grijze Vespa Si) :+


Mooie motor heb je trouwens :9~ :]
 
IKBENGEK gespot :W bij de weg naar Witten rond 18:15, wij stonden daar onder de boom te verkleumen -O- . Onze brommer nog gezien?(grijze Vespa Si) :+


Mooie motor heb je trouwens :9~ :]
je zat tog wel in pak op de vespa ofniet













:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+




BBQ mensen bedankt het was supergezellig en idd op de snelweg was ik weg als een hond die de voerbak hoort rammmelen maar ik moest egt ff snel in bad had het verdomde koud en nat.


Grtz
 
ook weer thuis *O*


en geen drup regen gehad onderweg *O*

@cathje en familie :was gezellig en moeten we nog eens een keer overdoen :Y


alleen dan met beter weer B|

voor de rest was het super *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan