Groningen en Drenthe deel 34 het eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Emmen, daar heb ik mn A gehaald 2 jaar geleden...
Prachtige startplek van hele vele mooie routes, vooral Duitsland is erg prettig. Geen idiote snelheidsbeperkingen drempels of kmlange inhaalverboden. Gewoon nog een beetje eigen verantwoordelijkheid.
 
Duitsland is zeker mooi rijden, zit er gelukkig vlak bij..

Heb mijn A gehaald in mijn geboorteplaats Utrecht, kende de stad als m'n broekzak en nu genieten in Drenthe.
Wereld van verschil!
 
Wil het nog wel een keer doen hoor, omhoog schoppen.. geen probleem ;)

Morgen weer even stukkie doen denk ik..
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook lekker gereden ook bij de TT gekeken, en verder bochtjes geoefend op industrieterreintje van gieten, de rechter knieslider schaafde lekker en de linker ook trouwens hehe.
 
gister ook lekker gereden .tot hier
112Groningen - Motorrijder(47) gewond bij Roodeschool

toen lag ik het asfalt van heel dichtbij te bekijken,auw

van die harde smak weet ik niets van,kan me alleen nog herinneren dat de auto optrok en tegen me aanreed,toen weer keek lag ik al op het asfalt

gelukkig niets gebroken,maar mijn hele rechterkant is pijnlijk en zal wel flink blauw zijn
(nog niet naar gekeken)
 
Wel jammer trouwens, dat die frietkraam niet meer op het vaste plekje bij de TT-baan staat. Dat was altijd zo'n leuk ontmoetingspunt!
 
gister ook lekker gereden .tot hier
112Groningen - Motorrijder(47) gewond bij Roodeschool

toen lag ik het asfalt van heel dichtbij te bekijken,auw

van die harde smak weet ik niets van,kan me alleen nog herinneren dat de auto optrok en tegen me aanreed,toen weer keek lag ik al op het asfalt

gelukkig niets gebroken,maar mijn hele rechterkant is pijnlijk en zal wel flink blauw zijn
(nog niet naar gekeken)

Oei....
gelukkig is het voor jouzelf nog goed afgelopen.
Motor TL of valt het mee??
 
Laatst bewerkt:
dat is niet best foggie!
gelukkig dat je er redelijk van af bent gekomen.
sterkte ermee, ook van monique

automobilisten, je zou ze moeten verbieden
 
gister ook lekker gereden .tot hier
112Groningen - Motorrijder(47) gewond bij Roodeschool

toen lag ik het asfalt van heel dichtbij te bekijken,auw

van die harde smak weet ik niets van,kan me alleen nog herinneren dat de auto optrok en tegen me aanreed,toen weer keek lag ik al op het asfalt

gelukkig niets gebroken,maar mijn hele rechterkant is pijnlijk en zal wel flink blauw zijn
(nog niet naar gekeken)


Dat is een beste klap geweest !

Ik heb dit vorige maand ook meegemaakt (helaas)

Sterkte met het herstel !
 
Laatst bewerkt:
helahola! Ik meld me hier ook maar....
Ik ben Mark, woon in Hoogezand en werk in Vries. Rijd dus regelmatig door beide provincies...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan