Groningen: wordt er vanmiddag nog gereden?

Eska

Die hard MF'er
25 apr 2002
548
0
Groningen
Ik heb wel zin om vanmiddag tegen plusminnus één uur een leuk stukje te rijden, wie gaat er mee?

8-)
 
Het begint hier nu inmiddels echt lekker weer te worden, met een stralende zon erbij. Dus motorrijders wakker worden *D .

8-)
 
Sorry, ik ga vanmiddag fietsen. :+
IMG_0002_SS.jpg


Op mn MTB in het bos, lekker ff me agressie kwijt. :Y)
 
Ik heb net nog even een kleine rit gemaakt. Was toch nog wel een beetje te brak om lang te gaan rijden ;)
 
mmm... te laat dit topic gezien. Maar heb nog even heerlijk gereden vanmiddag :] Het was wel heel erg druk op de weg. Vooral in de buurt van het circuit in assen
 
Ik heb samen met een vriend van mij, vanmiddag de provencië Groningen onveilig gemaakt ;) . Het was echt heerlijk weer, wil snel weer rijden.

8-)
 
Ik heb samen met een vriend van mij, vanmiddag de provencië Groningen onveilig gemaakt ;) . Het was echt heerlijk weer, wil snel weer rijden.

8-)

Op een TDM toevallig? Kwam ik bij het stoplicht tegen op de korreweg. (ikke op fiets weer naar huis) :)
 
mijn verhouding bloed alcohol was nog in een dermate verhouding dat motor rijden onverantwoord was ;)
en daarnaast had ik eigenlijk nauwelijks geslapen 6 uur thuis 9 uur weer wakker met een gevoel dat je denkt hamer en slapen maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan