• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Grote meeting Nijmegen! 9 Mei

*Ricardo*

Rookie
Lid geworden
26 apr 2004
Waarderingsscore
0
Hallo mensen,

We houden op Zondag 9 Mei een meeting in Nijmegen. Het zal geworden op de Wielerbaan in Lindenholt. Hou je een beetje van stunten en racen met je motor, zorg dan dat je erbij bent. Het zal beginnen om 3 uur tot +/- 5 uur. Er zijn 2 ingangen om op de wielerbaan te komen. Als de grote hek dicht is moet je ff eromheen rijden naar de kleine hek die is altijd open. Er zullen ook wat scooters zijn op die dag, sommige hele snelle die wel een sprint willen tegen bv een 1100cc voor 50/100 meter. We hopen dat het een leuke dag wordt. en een paar burnout's zou wel heel vet zijn... ;)

Hier wat routebeschrijvingen naar de wielerbaan:

A 50 Den Bosch - Arnhem Bij knooppunt Bankhoef neemt u afslag Wijchen Nijmegen volg richting Nijmegen = A 326 bij 2e rotonde (Takenhofplein) gaat u ¾ rond, richting Lindenholt (= IJpenbroekweg) 4e verkeerslicht links =(Broekstraat) 1e straat rechts De Meeuwse Acker 1e straat links/rechts A 73 Venlo - Nijmegen Bij knooppunt Neerbosch neemt u afslag Nijmegen afslag Lindenholt (= IJpenbroekweg) 1e afslag rechts =(Broekstraat) 1e straat rechts De Meeuwse Acker 1e straat links/rechts      

-----------------------------------------------------------------------------

A 325 Arnhem - Nijmegen over de Waalbrug neemt u richting Den Bosch Venlo (= Oranjesingel) Keizer Karelplein ¾ rond volg N 326 = Graafseweg neem afslag/richting Arnhem Rotterdam (= Neerbosscheweg) bij 3e verkeerslicht links (= IJpenbroekweg) 1e afslag rechts =(Broekstraat) 1e straat rechts De Meeuwse Acker 1e straat links/rechts A 50 Arnhem - Den Bosch Bij knooppunt Ewijk neemt u afslag Nijmegen Druten volg richting Nijmegen, neem afslag Lindenholt 1e afslag rechts =(Broekstraat) 1e straat rechts De Meeuwse Acker 1e straat links/rechts

-------------------------------------------------------------------------------

Komende vanaf de A15 / A50 bij knooppunt Ewijk de A73 op (zie **)

Komende vanaf de A326 bij het knooppunt Lindenholt, linksaf tot knooppunt Neerbosch waar u rechtsaf de A73 op gaat (zie **)

(**) komende vanaf de A73: op deze snelweg rechtdoor richting
Nijmegen centrum.
De snelweg eindigt bij de stoplichten, waar u rechtsaf slaat richting Lindenholt.
Daarna eerste weg rechts, direct weer recht, links en weer rechts, waarna u zich in het rennerskwartier bevindt.

-------------------------------------------------------------------------------

Have fun and see ya all sunday the 9th of may :+

Bijlage: nijmegen.gif

Haha en dat op de Mega Meeting dag? Zal me benieuwen hoeveel er op komen dagen *D

Ohh dit had ik nodig een leuk topic om de dag mee af te sluiten

Als jullie nou gewoon op jullie scootahs stappen en naar Veenendaal rijden :)

ohh nee mag niet he :X

ja ik was helemaal vergeten dat de grote meeting op 9 mei was. maar voor diegene die er niet naartoe gaan kunnen naar de wielerbaan komen.

er zal een scooter komen met een getunde 70cc, zeer grote cabr en snelle uitlaat enc... die heeft een Yamaha R1 eruit getrokken op 100 meter. nu wil die het ook wel tegen andere motors proberen.

ja ik was helemaal vergeten dat de grote meeting op 9 mei was. maar voor diegene die er niet naartoe gaan kunnen naar de wielerbaan komen.

er zal een scooter komen met een getunde 70cc, zeer grote cabr en snelle uitlaat enc... die heeft een Yamaha R1 eruit getrokken op 100 meter. nu wil die het ook wel tegen andere motors proberen.
:z

WooooHoooooo
Gohhoohooo.gif

Gogogo met die scoothâ!

Ons oma is dan helemaal niet in nijmegen met haar scooter.

komen er dan wel mensen die op een motor kunnen rijden i.p.v. posers met een begrensde R1

Kop op jongens! We laten ons er toch niet uitrijden door die scootahs!
We moeten deze uitdaging aangaan!

PS: Snap het dan........................Relluhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! })

ehhhhhh,vergeet je niet iets.
Als je bij de kleine ingang wil komen is
vindingrijk ook belangrijk :? .
Of je gaat het halve park door crossen en de
ingang vinden??
Of ga maar vast naar de sportschool,want als de
grote poort dicht is, zul je toch echt die +/-
200Kg over de poortjes moet tillen :? :? .

hoezo ik bedoel je hebt kans dat de grote hek dicht is dan moet je er ff omheen rijden en dan pak je de andere ingang. er komen zovaak motors daardoorheen. is gewoon een ingang hoor. doen jullie dan wel ff burnen :P

Haha hij vermeld ff dat er ook wat hele snelle scooters komen :) . Maar da's een attractie waar motorrijders op afkomen!
Het klinkt allemaal een beetje als een scooter-meeting waarbij ze hopen dat er een paar motorrijders komen opdraven die wedstrijdjes willen doen.
Misschien moet de Mega Meeting ff een weekje verzet worden anders? :+
Greetz
Martian

De meeting verzetten voor 2 uurtjes spanning en sensatie....???

JAAAAAA!!!! strak plan... :P

aahhh bang voor een paar snelle scooters *D *D

nee maar zoals ik al zei voor diegene die niet naar de grote meeting gaan, kunnen hiernaartoe komen, om te racen tegen een paar scooters. een paar zeer snelle scooters.... :}

Kom eens elke Zondag naar Amsterdam...

Met de snelste scooters die je kan vinden.

We hebben hier wel een stuk of 300 motors klaar staan die graag willen laten zien dat het op 1 wiel en in 1e versnelling geen uitdaging is...

* Denkt hierbij aan zijn antiliaanse vrindjes op de verlengde busa's/R1's etc..*

O-)

Elke zondag draggen we hier... :o

Wat een topic...
Op 100 meter kan ik net mn NOS knop en keer indrukken als ik aan het eind ben ......

En 9 mei... tja, welke motor is er niet in Veenendaal :+

Sure :z

Wat een topic...
Op 100 meter kan ik net mn NOS knop en keer indrukken als ik aan het eind ben ......

En 9 mei... tja, welke motor is er niet in Veenendaal :+
ROFL!

Terug
Bovenaan Onderaan