gs500 ontkoppeld niet

marcelnavy

MF'er
5 okt 2003
145
0
Helliemond
na een half jaar heb ik eindelijk tijd gehad om me motorblok van me gs500 weer inelkaar te zetten.

maar de koppeling wilt niet ontkoppeling, als ik hem in de versnelling zet, kan ik amper het wiel rond draaien met de motor op de bok.

iemand tips of tricks? waar het aankan liggen?
denk zelf dat,omdat het blok een tijdje zonder olie heeft stil gestaan dat er iets vast gerot is.
 
heb wel een strakke hendel, dus hij duwt wel tegen de weerspanning van de koppeling in, maar lijkt of het niet ver genoeg gaat

stift lijkt nog goed te zijn, klopt het dat je de stift niet met de hand kan indrukken, alleen met de hevel in de deksel?
 
heb wel een strakke hendel, dus hij duwt wel tegen de weerspanning van de koppeling in, maar lijkt of het niet ver genoeg gaat

stift lijkt nog goed te zijn, klopt het dat je de stift niet met de hand kan indrukken, alleen met de hevel in de deksel?

Die stift druk je echt niet met de hand in.Als t goed is kun je de hevel ook afstellen zodat de stift verder ingedrukt wordt.
Alles was voor demontage blok wel goed?Misschien moet je m eerst maar es starten,ff tijdje warm draaien zodat alle olie weer goed door t blok zit.Mischien kleven de platen erg.
 
heb vandaag voor het eerst na dat ik het blok gereviseerd heb, gestart.

ik merkte dat de rechter cillinder veel sneller warm werd, en om 1 of andere rede werkt de pakking niet goed, heb de bouten goed getorqed, maar er komen dampen tussen door.

tevens loopt er een vacuumslang vande kraan naar de deksel van de carb. hierdoor houd ik de leiding aan de linkerbinnenzijde over.
waar moet deze heen? of afdoppen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan