GS500-riders do Luxemburg II

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="-Dré-"]was om kwart over 8 thuis.[/me]

Nadat ik Squishy uit had ge :W t, even het gas open getrokken O-)

Was een dikke BMW voor mij die precies hetzelfde dacht, dus mooi een tijd achter hem aan geknald :P

episch, 2 uur met gemiddeld 140 over de snelweg en die witte aanslag aan de zijkant van het blok begint echt enorm hard te stinken :P
in nederland rijden is vergeleken met die bochten daar een eitje :)

Heb ik geen last gehad bij 190 :N :+

Morgen echt de motor poetsen, en even een "voor" "na" foto maken. Beestje ziet er nu echt niet uit :X




Foto's en filmpjes ga ik me morgen even mee bezig houden :Y




Squishy en kapiteinkoek, bedankt voor het gezellige weekend, en het (meestal) braaf achter mij aan rijden (dan wel knallen) *O*
 
heb er niet op gelet maar zat die witte zooi bij jullie ook aan maar 1 kant van het blok? rechts is helemaal schoon terwijl links alles vol zit.
 
Ik wil de foto's/filmpjes hééél snel zien:D

Heb vanaf 10 juli vakantie, zit er aan te denken om misschien nog een ritje richting de Eifel te maken...

Ik zie jullie foto's snel!

Alexander
 
Nou fijn is dat..kijk net op mn rekening zie ik dat er -125 euro af is.. kan ik me NIKS van herinneren.. blijkt dat ze in belgie bij onbemande tankstations een buffer van 125euro eraf halen om een paar dagen later het overgebleven bedrag terug te storten >_>.

Hier alvast een paar foto's..heb er niet zo heel veel gemaakt (we hebben ook geen actie-foto's/filmpjes ;( )

--

Pakezel

dsc05658e.jpg


Heenreis!

dsc05664o.jpg


Patat in belgie :+

dsc05665p.jpg


Op de camping l'our in luxemburg :Y

dsc05674.jpg


GS + tent ;)

dsc05675b.jpg


GS + GS :)

dsc05676m.jpg


GS + GS + GS 8-) (zaterdag in luxemburg)

dsc05680t.jpg


Bochtje :]

dsc05682v.jpg


Regen B| (en veel)

dsc05684wis.jpg



Tadaa *D

dsc05688h.jpg


dsc05696s.jpg


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan