GSX 1100 G

Klontenkoker

Die hard MF'er
18 nov 2003
539
1
noord-Brabant
Sinds heel binnenkort ben ik de (naar ik verwacht gelukkige) eigenaar van een gsx 1100 g uit 93. Ik heb me laten verleiden door de lekkere zit, de soepele prijs en een heuleboel pk's, aangezien ik een beginnende motorrijder ben, een div 600 gewend ben en (dus)110 een prettige hoeveelheid pk's vind om te hebben.
Zijn er rijders die ervaring hebben met de gsx-g, qua prestaties, rijgedrag, betrouwbaarheid en onderhoud enzo?
 
full
 
Die GSX1100G'tjes zijn heerlijke motoren. Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik begrijp van anderen, dat het goede motoren zijn. Een tijdje geleden, toen ik op zoek was naar een andere motor, heb ik ook eens naar een bordeaux rode GSX1100G zitten kijken. Uiteindelijk niet gedaan, omdat 'ie 'n behoorlijk pittige kilometerstand had en er zat een dikke kuip op, die niet door mijn smalle poortje past. Maar anders had ik 'm zeker overwogen. Oh ja, inderdaad, zoals elders staat vermeld, schrik niet van het benzineverbruik.
 
Hoi,

Ik heb al meer dan twee jaar zo'n G en het is een heerlijk beest.
Mijn gemiddeld verbruik is zo'n 1 op 16 en dan rij ik lekker door.
Z'n acceleratie is ook prima.
Ik bezit ook een originele duitse manual als je dat intereseert
 
IK BEN OP ZOEK NAAR EEN WERKPLAATS HANDBOEK VOOR EEN SUZUKI GSX 1100 (zie afbeelding) MVG MARTIJN (snoek79@hotmail.com)

Hoi,

Ik heb al meer dan twee jaar zo'n G en het is een heerlijk beest.
Mijn gemiddeld verbruik is zo'n 1 op 16 en dan rij ik lekker door.
Z'n acceleratie is ook prima.
Ik bezit ook een originele duitse manual als je dat intereseert
 
Terug
Bovenaan Onderaan