GSX 600 F Carburateurs.

Rhilvers

MF'er
31 jul 2020
42
10
Beste forumleden, mijn carburateurs van de GSX 600 f uit 1995 liggen bij de revisie. Nu kan ik een complete set uit 1988 op de kop tikken. De carburateurs zien er een beetje anders uit maar passen prima. Kan ik deze probleemloos erop zetten?
 
Er zal ongetwijfeld een reden zijn dat meneer Suzuki voor jouw model voor een setje andere carburateurs heeft gekozen.
Het zal misschien wel passen, maar het zal (om optimaal te presteren) geen plug and play zijn.
 
1988 versus 1995.
Er zal toch wel iets ontwikkeling in hebben gezeten in 7 jaar tijd.

Hoogstwaarschijnlijk verschillen de sproeiers in grote.
Kanaaltjes kunnen fijner en nauwer uitgevoerd zijn.
Andere materialen.

Dat was het wel ongeveer denk ik.
Op zich geen probleem alleen wat fijntunen.
En de kans is groot dat de afdichtingen van de vlinderkleppen ook uitgedroogd/lek zijn.
 
En hoelang liggen ze nog bij het revisiebedrijf?
Wat is er zo belangrijk dat je nu meteen andere carburatoren nodig hebt om te rijden?
Indien je nu niet zonder motor kan, had je dan de carb revisie niet beter gepland in de winterstop of rij je het hele jaar?
 
En hoelang liggen ze nog bij het revisiebedrijf?
Wat is er zo belangrijk dat je nu meteen andere carburatoren nodig hebt om te rijden?
Indien je nu niet zonder motor kan, had je dan de carb revisie niet beter gepland in de winterstop of rij je het hele jaar?
Ik rij idd het hele jaar door (-:. Heb uiteindelijk de carbs niet gekocht ben wezen kijken en ze wijken teveel af van mijn carbs. Geduld is een schone zaak dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan