GSX 750F K2 =leuk

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
GSX750F1.jpg

Heb ik het idee dat je hiermee lekker kan toeren en dat de prijs gunstig is?
Lijkt mij een leuke motor.
In hoeverre kan je hier zelf aan sleutelen is ook wel leuk om te weten.
Op een belgische site zag ik m nieuw voor 6.990 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zo één gehad en het is een leuke fiets. Alles conventioneel, dus je kunt er nog best zelf aan sleutelen.
 
Waarom koop je niet het ouwe model 750F ? Heeft waarschijnlijk nog wat meer vermogen dan de nieuwe. Dat is in elk geval wel zo bij de ouwe 600F en nieuwe 600F.
 
Ongetwijfeld zal dit een best een lekker motor zijn om mee te rijden... maarruh..

ik vind hem wel ongelofelijk lelijk zeg!!! dat zadel.. net alsof je op een paard zit!! :r
 
Waarom koop je niet het ouwe model 750F ? Heeft waarschijnlijk nog wat meer vermogen dan de nieuwe. Dat is in elk geval wel zo bij de ouwe 600F en nieuwe 600F.

Deze heeft als het goed is injectie(vind ik ergfens ook een nadeel). De kuip vind ik mooier (lampen/kuip), en ik kan wel een nieuwe kopen met inruil, nieuw weet je wat je hebt(prettiger). Ik ben zuinig, dus 1 krasje van iemanmd anders erop, altijd een verkeerde koude start door een ander, het kan maar zo. En ik vind m wel grappig, mn overbuurjongen heeft er een keer 1 gehuurd, met een sportdemper (whem" whem") en ik ben een keer achter deze aangereden met een tourtocht(maar bij die hoorde je alleen de ketting lopen..).

Ehm, heeft iemand een plaatje van de voorkant (op het net kan ik niks vinden)

En daarbij werd ik ook nog lekker gemaakt met een bandit 1200...
 
Ongetwijfeld zal dit een best een lekker motor zijn om mee te rijden... maarruh..

ik vind hem wel ongelofelijk lelijk zeg!!! dat zadel.. net alsof je op een paard zit!! :r

Dat van dat paard dat zijn er 93..dus dat kan wel kloppen...
Het zadel heeft een opstaand randje omdat de remmen blijkbaar zo goed zijn, dat je niet direkt met je velletje tussen de tanknaad en buddy klem komt te zitten bij een noodstop :+ :P
Onder de buddy zit een bergvak voor een slot.
 
Voorkant :

gsx750f.jpg


Ennuh, de GSX750F heeft gewoon 4 carburateurs hoor. Misschien dat het 2002 of 2003 model injectie heeft, maar daar weet ik nix van.
 
Dank voor het plaatje. Ik ga morgen maar eens wat motorzaken af om er eens op te zitten. Maar niets overhaast hoor... (Overigens heeft niet automatisch iedere suzuki dealer een gsx 750 F staan, dus dat is ook maar afvragen). :)
 
Dank voor het plaatje. Ik ga morgen maar eens wat motorzaken af om er eens op te zitten. Maar niets overhaast hoor... (Overigens heeft niet automatisch iedere suzuki dealer een gsx 750 F staan, dus dat is ook maar afvragen). :)

De Valkenier in Barneveld heeft er vast wel een paar staan. Zit redelijk in de buurt van Soest. Daar kom ik meestal.
 
Ik heb er ook 1 gehad, maar kreeg het nogal in m'n rug door de zithouding dus na 10 mnd issie weer weggegaan.
Op een gsx-r nog nooit last van m'n rug gehad :?
Dus als je er 1 koopt maak een lange proefrit.
 
Ik ben vandaag naar arie molenaar geweest, en heb erop kunnen zitten.
Ik heb van die lange benen (op auto en motorgebied dan) en kom net niet naast de uitsparingen in de tank, stroomlijn terecht. De zijkant van mn knie komt in het gaatje van de benzinekraan (rond gat in kuip).

Even ter vergelijk. Ik zat op een honda varadero (beetje beschaafd parijs dakar ding)(wat een bakbeest) en daar zat ik als gegoten op. Maarja 'ping ping' 12.500 euro...

Ik heb gemerkt dat het 'bandit' 'tdm' typesoort niet echt ruim vertegenwoordigd is (met tophalf kuipje!!).
Tdm zit is goed, maar weer te duur (wil nieuwe). Gsx is een mooi model met 'maar' 750cc, en voor een paar pegels meer heb ik 1200 cc waar ik net zo op zit als een tdm, maar dan met minder massa aan kuip bij de knieen.
De bandit vind ik ieler ogen dan de Gsx 750 F.
Het ideale op dit moment? De knieruimte op de gsx groter maken in de uitsparing in de kuip en een bandit 1200 blok erin.
Dilemma?
 
Terug
Bovenaan Onderaan