gsx-r 1000 black edition!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
helaas , see you !!

Rene, ik heb je nog even gesproken zaterdag en ik zal je nog wel even een fotootje sturen als mijn Bos er op zit , zoals gezegd ben ik 7 mei bij Marc Hoegee , anders kom je effe langs of kom gerust een keer later een bakkie halen , ik hoor het wel , laterrr !!!
 
Rene, ik heb je nog even gesproken zaterdag en ik zal je nog wel even een fotootje sturen als mijn Bos er op zit , zoals gezegd ben ik 7 mei bij Marc Hoegee , anders kom je effe langs of kom gerust een keer later een bakkie halen , ik hoor het wel , laterrr !!!


Hoho wacht ff :z Rene als je gaat doe dan eerst een pitstop in Rijnsburg dan gaan we samen. :9
Of ben ik nu ietwat te vrij :?
 
Hoho wacht ff :z Rene als je gaat doe dan eerst een pitstop in Rijnsburg dan gaan we samen. :9
Of ben ik nu ietwat te vrij :?

@Jan: Nee hoor, ik vond t erg gezellig zaterdag. We moeten beslist nog eens gaan rijden!

@Gixxer: Idem als @Jan, en het weekend van 7 mei zit ik onontkoombaar -maar wel om leuke redenen- in Parijs. Je kan helaas niet alles tegelijk :) Ga jij m bij Hoegee ook op de bank zetten?

edit: Overigens stel ik voor om gewoon in het Gixxer1000 K5 topic door te gaan.. overlapt elkaar toch. Wat mij betreft -maar ben niet de TS- mag hier zelfs wel een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan