Kan liggen aan de km stand, staat van onderhoud, schade ascesoires enz enz.hmm nou moet ik bekennen dat ik een motorleek ben (vooralsnog..) maar ik zag vorige week eenzelfde voor de helft weg gaan...
waar zit het verschil em dan in ?
hmm nou moet ik bekennen dat ik een motorleek ben (vooralsnog..) maar ik zag vorige week eenzelfde voor de helft weg gaan...
waar zit het verschil em dan in ?
Verschil is onderhoud en manier waarop hij behandeld is. Een echte liefhebbersmotor is veel meer waard. Als de motor er goed uit ziet, goed is behandeld en er geen direct komende kosten zijn, is de vraagprijs natuurlijk hoger. Het verschil in de onderste laag van de motorverkoop is niet veel in prijs, maar wel veel in de staat van de fiets. Dus voor 200 euro minder zal r vast 1 te koop zijn, maar de kans op een wrak neemt dan wel toe.hmm nou moet ik bekennen dat ik een motorleek ben (vooralsnog..) maar ik zag vorige week eenzelfde voor de helft weg gaan...
waar zit het verschil em dan in ?
Het verschil :
jij bedoelt de gsxr 750 van 1987 [ een slabby ] eerste type gsxr
dit is het tweede type gsxr , geheel andere frame
voor de één is de slabby meer waard dan het andere model , en andersom netzo .
moet erbij zeggen dat de slabby een weggevertje was
vraagprijs van TS is niet verkeerd .
Inruil scooter?
Kost die RF600? en heb je meer info?