ik heb een GSX-R uit 1998 gekocht
hier zit een HOT Grip op gemonteerd
dit is een ventilator die gaat draaien als je hem aanzet
maar als ik deze ventilator niet aanzet loopt de motor temperatuur tot boven de 95 Graden (als de motor stil staat)
kan het zijn dat de HOT grip verkeerd aangesloten zit waardoor de motor te warm wordt als ik hem niet aanzet
ik heb een GSX-R uit 1998 gekocht
hier zit een HOT Grip op gemonteerd
dit is een ventilator die gaat draaien als je hem aanzet
maar als ik deze ventilator niet aanzet loopt de motor temperatuur tot boven de 95 Graden (als de motor stil staat)
kan het zijn dat de HOT grip verkeerd aangesloten zit waardoor de motor te warm wordt als ik hem niet aanzet
ik heb een GSX-R uit 1998 gekocht
hier zit een HOT Grip op gemonteerd
dit is een ventilator die gaat draaien als je hem aanzet
maar als ik deze ventilator niet aanzet loopt de motor temperatuur tot boven de 95 Graden (als de motor stil staat)
kan het zijn dat de HOT grip verkeerd aangesloten zit waardoor de motor te warm wordt als ik hem niet aanzet
Oke, je moet dus zelf je fan aanzetten. Want bij m'n tl1000 wordt hij zelfs 110graden voordat de fan aanslaat.. Laat hem eens heter worden. En kijk of de fanuit zich zelf aanslaat. Zoniet is je thermostaat verrot, die kan je zo thuis even testen in een pannetje met kokend water.
maar het lijkt me dat hij heter dan 100graden wordt voor hij gaat koelen met de fan.
ik ben erachter gekomen
ik heb mijn alarm ingebouwd en toen meteen even gekeken naar de kabels van de hotgrip.
ze hadden dit systeem er gewoon tussen gepropt, de stekker van de temperatuursensor losgetrokken, en op deze stekker het apparaat gezet.
ik heb nu de stekker weer op de sensor gezet en heel het apparaat erafgehaald
want ik vondt het toch lelijk zo'n schakelaar met tape bij mijn dashboard.
hij slaat nu netjes bij de 105 graden