GSX-R1000 12.000km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan_zx6r

Die hard MF'er
24 aug 2005
458
0
Hoorn
Te koop Suzuki GSX-R1000 uit 2005.

Reden verkoop is dat ik offroad wil gaan rijden en deze voor iets goedkopers plaats moet maken. (inruil SV650S is eventueel bespreekbaar).

Motor is ongeveer een jaar geleden bij de dealer gekocht en inmiddels staat er ±13.000km op de teller (wordt nog steeds mee gereden, topictitel is inmiddels achterhaald ;)). Motor is altijd netjes onderhouden en goed warm gereden. Banden zijn nog 60-70%, ketting kan ook nog een tijd mee en servicebeurt was ook niet al te lange tijd geleden.

De motor is voorzien van een Yoshimura Tri oval short en de standaard uitlaat zit er uiteraard ook bij. Motor is op de testbank geweest bij MAD Racing en is voor beide uitlaten afgesteld voor een ideale afstelling. Geluid en vermogen van de yoshi is echt geweldig, met name de vermogenstoenamen onderin.

De motor heeft een SCM certificaat wat betekent dat je voor de meeste verzekeringen een ART4 slot (schijfrem is al genoeg) nodig hebt voor je diefstalverzekering. Een ketting e.d. is overdag dus bij de meeste verzekeraars niet nodig. (voor meer info: http://www.suzuki.nl/motoren?waxtrapp=zzozkDsHcPvCrSfBcCmC)

Verder is de motor nog voorzien van:
- Giles Shift holder (schakelt echt 10x beter!)
- Stompgrip tankpads (ook echt een aanrader, maar ze kunnen gemakkelijk
verwijderd worden)
- Preload adjusters rood
- Valdoppen voor en achter
- LSL Crashpads (nieuw type) met originele Suzuki montage in het midden
- Stalen remleidingen (voor)
- Speciale Suzuki tankpad met bijpassende tankdop- en kroonplaatsticker
- Andere kentekenplaathouder (origineel zit er natuurlijk gewoon bij)

Prijs voor deze complete en mooie fiets slechts: € 7300,-
Mailen mag naar: stefan.brouwer AT planet punt nl of bellen naar 06-29281735












Meer foto's op aanvraag
 
Laatst bewerkt:
merkte je duidelijk verschil na het afstellen bij madracing? wil mischien zelf ook me gsxr1000 laten afstellen, heb ook een yoshimura slip on erop zitten
 
Laatst bewerkt:
Merkte geen verschil eigenlijk. Motor regelt zelf het meeste en voor beide uitlaten was de afstelling al heel goed. Maar in verband met allerlei milieunormen staat hij vanuit de fabriek niet echt perfect en dat is even aangepast. Maar zijn genoeg exemplaren waarbij wel veel meer winst val te halen, gewoon een keer op de testbank en je weet hoe het zit ;)
 
midweeks schopje :W
Wie maakt me los zodat ik in de modder kan spelen? :+ :]
 
Laatst bewerkt:
ik neem aan dat je je gixxer 750 bedoelt? Mooi ding, maar dat gaat hem voor mij niet worden, ga echt voor de sv650s ;)
 
Jep, jammer man ik heb wel interesse voor een 1000 toch maar eens bij de dealer proberen dan.
Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan