Hallo beste leden,
Ik heb hier een vraag over de spanners van me srad. Ik was bezig met met kleppen stellen, en me distributieketting aan het vernieuwen. Hierbij kwam ik erachter dan me spanbladen behoorlijk zijn in gesleten dus nieuwe besteld. En daar was het probleem de voorste komt er niet uit,de uitlaat kant. Hier op me vraag moet ik hier voor de cilinderkop demonteren of is hij er op een andere manier eruit te krijgen. ( de borg bout onderin is eruit).
Ik hoor graag van iemand..!!
Groet mitch
Niet geheel ontopic, maar ik ben ook bezig met het opknappen van een gsx600 uit '91.
Zijn de spanners (naks) van de '91 ook slecht te noemen? Wellicht dat ik het blok dan wat verder uit elkaar haal. Distri ketting kan ook geen kwaad maar dat is dan de eerste keer voor mij. Zal daar goed op moeten letten (qua timing en plaatsing).
Je zou zeker even kunnen bellen met de dealer / motorzaak, maar de kans is groot dat je dus ook een andere gemodificeerde naks nodig hebt.. word een kostbaar grapje zo denk ik?
Dat is nu het hele euvel alle onderdelen heb ik bij een motorzaak gehaald wat een suzuki dealer is, en ik heb ze al gevraagd is er geen andere naks leverbaar die korter is maar dan zitten ze me raar aan te kijken. Maar op deze manier wordt het een jaren plan. Ik heb namelijk alles nieuw besteld bij ze.
-distributieketting
-span geleiders
-koppakking
-naks+pakking
-kleppendeksel pakking
-startmotordeksel pakking
-krukasdeksel pakking
-uitlaat pakkingen+bouten
maak eens een foto van je spanner ? die van 97 ziet er anders uit dan die van 99
Nog even een opmerking je hebt de spanner toch wel helemaal terug gesteld
Waarom zet je geen handmatige spanner een APE erin ?