GSX-R750 K6 blauw/wit

Imriyr

MF'er
20 mrt 2003
64
0
Capelle aan den IJssel
Ik moet helaas mijn GSXR te koop aanbieden. De motor is dit jaar door mijzelf geimporteerd vanuit Engeland en heeft ondertussen 26500km gelopen. Hij is op de volgende punten aangepast:

- Velgen blauw gespoten met witte striping
- Voorspatbord blauw gespoten
- Achterspatbord blauw gespoten
- Kettingbeschermer blauw gespoten
- Blauwe stepjes
- Seat skin van Second Look
- Tankhoes van Bagster
- Tail Tidy van R&G
- Crashprotectoren frame, voorvork, achtervork en stuurgewichten R&G
- Blauw scherm
- Uitlaat Racefit Mega met DB killer
- Knipperlichten voor getint + LED (volledige unit, niet alleen lamp vervangen)
- Knipperlichten achter LED (printplaten, niet alleen lamp)
- Xenon verlichting
- Meta alarm/startonderbreker

Verder meegeleverd:
- MRA donker getint scherm
- Originele uitlaat
- Buddy seat (door seat skin nu ook blauw)
- Originele buddy overtrekken
- Buddy stepjes

Foto's om het geheel te onderstrepen.
1.JPG

2.JPG

3.JPG


Heerlijke motor om ook lange afstanden op te rijden (afgelopen zomer 5000km in 10 dagen). En lekker zuinig. 1:19 op de snelweg. :)

Zo'n 1000km geleden heeft de motor een grote beurt gehad, waarbij de kleppen gesteld zijn, er een nieuwe ketting op gegaan is en dergelijke.

Vraagprijs: 9000,- 8000,-
 
Laatst bewerkt:
Die uitlaat komt uit Engeland. Zie RACEFIT EXHAUST OFFICIAL. Hij is onder andere leverbaar via Speedycom (http://www.speedycom.co.uk/) en kost volgens de site daar £488. Om de een of andere reden is dat volgens hun berekening €854, wat met de huidige pondkoers redelijk belachelijk is. Volgens XE.com is £488 op dit moment €509.

Ik zag trouwens dat de mijne een Mega is en geen Growler, dus dat maar even aangepast. De prijzen hierboven zijn ook van een Mega.
 
Die uitlaat komt uit Engeland. Zie RACEFIT EXHAUST OFFICIAL. Hij is onder andere leverbaar via Speedycom (http://www.speedycom.co.uk/) en kost volgens de site daar £488. Om de een of andere reden is dat volgens hun berekening €854, wat met de huidige pondkoers redelijk belachelijk is. Volgens XE.com is £488 op dit moment €509.

Ik zag trouwens dat de mijne een Mega is en geen Growler, dus dat maar even aangepast. De prijzen hierboven zijn ook van een Mega.
Dat zijn geen misselijke prijzen B|

Maar succes met de verkoop! Gruwelijk mooie fiets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan