Stekker is voor benzinemetertje.
Als er benzine in de slang zit is er volgens mij niets aan de hand met de kraan.
Ik zou verder zoeken in het choke circuit, niet teveel speling in de kabels, niet 1 van de 2 kabels gebroken.
En 13,5 volt laadspanning is erg krap, is de spanningsregelaar nog wel ok, die fikken er vrij snel uit bij de gsx 550 omdat die bijna geen koeling krijgt.
Ik heb eind jaren 80 een paar jaar gereden op de gsx 550 en voor die tijd een geweldig gooi en smijt fietsje en helemaal met de juiste plakbandjes, maar ook de zwakke punten ontdekt, spanningsregelaar 2 keer uitgefikt en een vastgeslagen versnellingsbak bij een gangetje van 120 en dat is niet echt een prettige ervaring.
Bij de eerste bouwjaren gebeurde het soms dat er een nokje van 1 van de tandwielen van de 3e of 4e versnelling afbrak. Had je geluk dan viel dat nokje in het carter en braken de overige 2 ook snel af.
Bij mij kwam het nokje na wat geratel tussen de tandwielen en blokkeerde de boel.
vanaf 1986 heeft suzuki een modificatie doorgevoerd.
Als je denkt dat ie te arm staat dan zou ik na een flinke rit de bougies er uit draaien en kijken wat de kleur is, geeft een aardige indicatie over de afstelling.