• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

GSX600F Uitval boven 2500 toeren

allrisk2003

Rookie
Lid geworden
22 sep 2007
Waarderingsscore
0
Mijn motor reed altijd prima, tot vanmiddag. Als ik gas gaf viel de motor uit, leek net alsof ie verzoop..
Als ik nu mijn motor start loop ie stationair goed, maar als ik daarna gas geef, slaat de motor boven de 2500 toeren af, zelfde verzuipende geluid..

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen??

Mijn motor reed altijd prima, tot vanmiddag. Als ik gas gaf viel de motor uit, leek net alsof ie verzoop..
Als ik nu mijn motor start loop ie stationair goed, maar als ik daarna gas geef, slaat de motor boven de 2500 toeren af, zelfde verzuipende geluid..

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen??

Warm laten draaien?? denk ik???

ja het geluid is lastig te omschrijven, maar hij valt dus uit zodra ik gas geef.. Nogmaal had ik dat nooit.. Ik heb em wel 10 min warm laten draaien maar nogsteeds valt ie uit zodra ik gas geef...

Krijgt te weinig brandstof waarschijnlijk de kraan defekt/filter verstopt/slang(en) geknikt, 4 teurs tegelijk sproeiers verstopt lijkt mij onwaarschijnlijk.

Kan natuurlijk ook nog b.v. een electrisch defect zijn ...
Weet niet hoe oud de fiets is, maar zou anders de cards er ff af halen en
nakijken/schoonmaken...
Stinkt hij naar benzine...?(meer dan normaal)

96 is met handmatige shoke. denk dat de shoke niet terug komt. even kijken of de plunjer wel terug komen als je de shoke hendel terug zet.

Net grote beurt gehad. kijk ook of de shoke kabl niet klem ligt onder de tank. tank is eraf geweest met de beurt(als ze het goed doen tenminste) misschien zit de kabel nu klem ergens.

maar je kan ook gewoon terug gaan. na een beurt hoort dit niet natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Heb hetzelfde gehad toen ik een gsx 600f had ,als je de benzinekraan met de winterstop open laat staan ,en er zit een klein lekje in je membraan van je carburrateur dan druppeld je benzine via je carb in je blok ,,er was bij mij van de twintig liter ongeveer tien liter me blok ingelopen ,als je de olie dop eraf haald en er komt je een bezine lucht tegemoet dan weet je genoeg ,aftappen die zaak en nieuwe olie erin ,de motorzaak waar ik hem toen had heeft het ondekt en zie mn blok had wel uitelkaar kunnen barsten

Heb dit ook eens gehad met een suzuki gsx 750 f van 85. De membramen bleken lek te zijn,na vervangen van de membramen en het sychroon afstellen van de caburateurs was het probleem verdwenen.Veel succes

Terug
Bovenaan Onderaan