• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

gsx650f gekocht op autosalon !!!!

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
haha ben nu uiteindelijk voor de gsx650f gegaan word geleverd eind februari .
Kan niet meer wachten natuurlijk wel in 25 kw versie

Sjonge jonge, eindelijk je keus kunnen maken. Meteen even je naam aanpassen hier op het forum. En ik maar denken dat je een CBF250,500,600, GSR600 of supermotard ging kopen.. wordt het een GSX650F! Wel iets boven budget of niet?

Sjonge jonge, eindelijk je keus kunnen maken. Meteen even je naam aanpassen hier op het forum. En ik maar denken dat je een CBF250,500,600, GSR600 of supermotard ging kopen.. wordt het een GSX650F! Wel iets boven budget of niet?

kan mijn naam niet veranderen!!! damn !! enja budget maakte eigenlijk niet zoveel uit . heeft €6900 gekost wel in gt versie en topkoffer bij voor als we eens uitstap doen

waar haal je als 19-jarige 7000 euro vandaan als ik vragen mag? want dan moet ik aankomend jaar doen wat jij ook deed :P

waar haal je als 19-jarige 7000 euro vandaan als ik vragen mag? want dan moet ik aankomend jaar doen wat jij ook deed :P
4 dagen in de week in de horeca werken ('s avonds / 's nachts), 's ochtends kranten bezorgen (Telegraaf) en een beetje goed je best doen met voetballen :W

4 dagen in de week in de horeca werken ('s avonds / 's nachts), 's ochtends kranten bezorgen (Telegraaf) en een beetje goed je best doen met voetballen :W
Rijd ik toch echt liever op een motor van 1000 euro (financiering: StuFi :Z ) _O-

Laatst bewerkt:
Rijd ik toch echt liever op een motor van 1000 euro (financiering: StuFi :Z ) _O-

Ik rijd liever op een motor van 10.000 euro, ik moet niks hebben van die oude troep :N

:Z

Lekker intersant waar je op rijd.. ik vind het niet erg om te werken.

Laatst bewerkt:

Voetballen was ik nooit zo goed in, en ik verdien bij de pakketten van tnt toch echt meer dan dat ik in de horeca deed. Ik zou ook best wel een sv650 willen, en het bij elkaar kunnen sparen. Maar mijn bier is me ook lief dus dan maar wat langer sparen :z

Voetballen was ik nooit zo goed in, en ik verdien bij de pakketten van tnt toch echt meer dan dat ik in de horeca deed. Ik zou ook best wel een sv650 willen, en het bij elkaar kunnen sparen. Maar mijn bier is me ook lief dus dan maar wat langer sparen :z
Dan deed je echt iets niet goed in de horeca.... :N
Ken weinig (bij!)banen waar je op je 16e - 20e zo'n 15-20 euro per uur verdient ;)
En ach, bier is mij ook lief... maar 't leuke is, ik word betaalt terwijl ik aan het drinken ben *O* :}

gefeliciteerd! ik heb de gsx650f ook, prima motor (ik heb ook moeten sparen maar bij mij gaat het snel, want ik rook/drink niet :D)!

Ik rijd liever op een motor van 10.000 euro, ik moet niks hebben van die oude troep :N

:Z

Lekker intersant waar je op rijd.. ik vind het niet erg om te werken.
Spreek je jezelf tegen in 1 post, knap O-)

In september ga ik fulltime werken, kijk dan wel voor een upgrade :Y

Kun je beter wachten, kost je alleen maar geld om te upgraden :W
Ah met upgraden bedoel ik zelf een maatje groter en/of nieuwer kopen... Blijkbaar is dat hier een term die men gebruikt bij het aanschaffen van nieuwe onderdelen voor de bestaande motor? Dat ben ik niet van plan, zou zonde van mijn geld zijn inderdaad :Y

Laatst bewerkt:
Ah met upgraden bedoel ik zelf een maatje groter en/of nieuwer kopen... Blijkbaar is dat hier een term die men gebruikt bij het aanschaffen van nieuwe onderdelen voor de bestaande motor? Dat ben ik niet van plan, zou zonde van mijn geld zijn inderdaad :Y
't Kost je beiden geld. Voor de motor die je nu koopt krijg je straks namelijk echt niet hetzelfde bedrag terug :z :W

CBR 600 uit '87 op de kop getikt voor 900 euro, alles laten repareren (gratis) en die kan ik echt wel voor 1200 doorverkopen :P Ik rijd er zelf misschien 4000 kilometer op... (29k op teller nu)

awel 6 dagen op 7 14 uur per dag werken dan kan je dat !!!!
Dan heb je hoop ik wel iets meer dan zo'n bedrag..... :X :?

CBR 600 uit '87 op de kop getikt voor 900 euro, alles laten repareren (gratis) en die kan ik echt wel voor 1200 doorverkopen :P Ik rijd er zelf misschien 4000 kilometer op... (29k op teller nu)
Diegene die zoveel geld voor zo'n fiets neerlegt zou een lintje moeten krijgen man :z

heb er hard voor gewerkt heb geen financiering nodig !!!!
:^ Van toepassing op mij :9

Je moet gewoon een beetje de juiste baantjes uitzoeken. Privéchauffeur (€18,- / uur), DJ (€15-25,- / uur), barman (€12,50 / uur), krantenwijk (€500,- / maand) etc. etc.

Enige nadeel is dat ik wel belasting moet betalen, als student zijnde |( _O-

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan