GSXF Eifelrit 2011

Jaaaa ik wil mee en wel op de volgende datum

  • Vrijdag 22-7 t/m zondag 24-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 29-7 t/m zondag 31-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 05-8 t/m zondag 07-8

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 12-8 t/m zondag 14-8

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ik kan ieder van deze weekenden

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Mijn vrouw klaagt altijd dat ik zo hard snurk, zelf heb ik er weinig last van :P . Dit slechts als een waarschuwing }) O-)
 
ikke ook 2 persoons willen.. alleen ben ik bang omdat ik toch pas savonds aankom dat ik de 4 persoons krijg.. ach ook dat overleef ik wel

Ga ik wel bij jou op de kamer liggen. 3e 2-persoonskamer dus ook bezet (of er moeten nog medereizigers zijn met zwaarwegende bezwaren tegen een 4-persoonskamer :+)

:W
 
Bij deze alles geregeld :9
Zat er aan te denken de route geplaatst door dirk voor de terugweg te bewaren.
Verder heb ik waarschijnlijk een mooie route over luxemburg na de eifel.

Stay tuned..
Andere opties ook welkom natuurlijk
 
Bij deze alles geregeld :9
Zat er aan te denken de route geplaatst door dirk voor de terugweg te bewaren.
Verder heb ik waarschijnlijk een mooie route over luxemburg na de eifel.

Stay tuned..
Andere opties ook welkom natuurlijk

en mss heeft die vent van dat hotel nog wel een leuke route
 
ik moet nu eerst zorgen dat mijn motor weer rijd. mijn spanningsverdeler is kapot.. hij start niet eens meer.. grrr.. ze gaan em opsturen dat ik em zelf kan vervangen.. hopelijk kan ik halverwege volgende week weer rijden.
 
Die is toch niet zo moeilijk te vervangen.

Als je in Nederland geen pasje meer hebt, mag je toch wel gewoon in Duitsland rijden?
 
ik moet nu eerst zorgen dat mijn motor weer rijd. mijn spanningsverdeler is kapot.. hij start niet eens meer.. grrr.. ze gaan em opsturen dat ik em zelf kan vervangen.. hopelijk kan ik halverwege volgende week weer rijden.

Ik moet mijn voorvorkpoten nog wisselen. Straks thuis maar eens kijken of mijn balhoofdstand nu wel gaat werken
 
KICK!!!alles gelukt inmiddels??

B| NEE. Balhoofdstand past niet ivm de aangepaste balhoofdpen voor de usd voorvork.

MAAR gisteren een minilift binnen gekregen waar mee ik een volgende poging ga wagen om de voorzijde omhoog te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
ik moet nu eerst zorgen dat mijn motor weer rijd. mijn spanningsverdeler is kapot.. hij start niet eens meer.. grrr.. ze gaan em opsturen dat ik em zelf kan vervangen.. hopelijk kan ik halverwege volgende week weer rijden.

en kan jij alweer rijden?
we zijn trouwens alweer in deeltje 5
 
en kan jij alweer rijden?
we zijn trouwens alweer in deeltje 5

jup

ik rij weer half. gister heb ik het onderdeel vervangen. en morgen ochtend breng ik em weg naar den bosch voor een beurt. gezien hij nog in de garantie valt daar.. zetten ze meteen mn band er onder. dus dan is mn fiets klaar voor de tour!
 
Goed nieuws weer, die rijdende fjes :P
Vanwege drukte duurt het allemaal wat langer voordat ik de laatste puzzelstukjes kan leggen.
Voor dr dag an vertrek.. Zijn er mensen die op problemen stuiten als we sochtends rond een uur of 10 op een nog nader te bepalen plaats verzamelen en vertrekken?
Graag even laten weten aub.
 
Goed nieuws weer, die rijdende fjes :P
Vanwege drukte duurt het allemaal wat langer voordat ik de laatste puzzelstukjes kan leggen.
Voor dr dag an vertrek.. Zijn er mensen die op problemen stuiten als we sochtends rond een uur of 10 op een nog nader te bepalen plaats verzamelen en vertrekken?
Graag even laten weten aub.

ja, maar dat was al duidelijk van te voren :P
ga wel zorgen dat k mn tas van te voren al heb ingepakt en alles al klaar staat zodat ik smiddags alleen ff hoef om te kleden en zo de bike op kan stappen om ff lekker snelweg te blazen
 
ook weer geregeld. gixxer-san komt ook uit de buurt. Alleen Johan moet een stukje omrijden, maar omdat hij zo aardig is vind hij dat vast ook een goed idee :X
 
Interesseerd me weinig eigenlijk haha. Spreken we dan wel om 7 uur af.. Anders wordt het te laat dat we in t hotel aankomen :9
 
Goed nieuws weer, die rijdende fjes :P
Vanwege drukte duurt het allemaal wat langer voordat ik de laatste puzzelstukjes kan leggen.
Voor dr dag an vertrek.. Zijn er mensen die op problemen stuiten als we sochtends rond een uur of 10 op een nog nader te bepalen plaats verzamelen en vertrekken?
Graag even laten weten aub.

Hangt van de nader te bepalen plaats af :+

Maakt mij niets uit; ik heb toch de hele vrijdag vrijgenomen.

:W
 
zat te denken de route die wijx aangegeven heeft ook daadwerkelijk te gebruiken voor de heenreis.
Vd week heb ik (hopelijk) een andere route voor onze terugreis. (evt draaien we ze om)

heenreiseifel.jpg

aangezien deze heenreis zo een 4 uur in beslag neemt (volgens mapsource) en we rond 16.30 max zouden kunnen inchecken voor het diner nog mee te maken zat ik wel te denken rond een uur of half 11 op het gemak weg te rijden van dat beginpunt. zodat we na wat tussenstopjes nog redelijk bijtijds aankomen.

startpunt zou dan zijn:
shell Tienbaan aan de A76 ri. Aachen



[vrij ver weg voor ons allen dus]

zou ook nog kunnen overwegen een stuk uit de route te halen (richting nurburgring) om daar ook nog wat tijd mee te winnen.

andere opties ook welkom!! idee"en opmerkingen.. dump ze hier :9
 
Laatst bewerkt:
zat te denken de route die wijx aangegeven heeft ook daadwerkelijk te gebruiken voor de heenreis.
Vd week heb ik (hopelijk) een andere route voor onze terugreis. (evt draaien we ze om)

[afbeelding]
aangezien deze heenreis zo een 4 uur in beslag neemt (volgens mapsource) en we rond 16.30 max zouden kunnen inchecken voor het diner nog mee te maken zat ik wel te denken rond een uur of half 11 op het gemak weg te rijden van dat beginpunt. zodat we na wat tussenstopjes nog redelijk bijtijds aankomen.

startpunt zou dan zijn:
shell Tienbaan aan de A76 ri. Aachen



[vrij ver weg voor ons allen dus]

zou ook nog kunnen overwegen een stuk uit de route te halen (richting nurburgring) om daar ook nog wat tijd mee te winnen.

andere opties ook welkom!! idee"en opmerkingen.. dump ze hier :9

zou je de route ook ff in garmin of tomtom formaat naar me kunnen sturen, mss kan ik er ook nog wat mee en anders heb ik hem ook alvast evt. voor de terugweg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan