GSXR 1100 Frame met kenteken

GsxrEd

Die hard MF'er
25 apr 2017
400
64
Schijndel
Na verschillende supermoto's in elkaar gesleuteld te hebben ben ik nu op zoek naar een frame voor het motorblok wat al jaren in mijn garage staat...

Ik heb dus een 1100 GSXR oliekoeler blok en zoek een goed, eerlijk frame met kenteken. Alleen Suzuki GSXR 1100 framepjes aanbieden svp!
Heb je iets staan, stuur mij dan een berichtje! ;)

Alvast bedankt!
 
Ik zou Erwin uit Gemert eens proberen (Erwins Motorparts) en zoals hierboven aangegeven kan je BPH ook proberen.

Ik zie dat je alleen om een 1100 frame vraagt, maar een 7/11 is stiekem veel leuker ;)
 
Ik zou Erwin uit Gemert eens proberen (Erwins Motorparts) en zoals hierboven aangegeven kan je BPH ook proberen.

Ik zie dat je alleen om een 1100 frame vraagt, maar een 7/11 is stiekem veel leuker ;)
Ja , waarom ...ik heb van de 1100 een 1200 gemaakt .....

Of heb jij een 750 frame te koop ??
 
Ik heb Bas al gesproken in Mill, ik zou inderdaad bij Erwin eens kunnen informeren!

Vertel, waarom is een 7/11 dan veel leuker? :)
Afhankelijk van het bouwjaar is een 750 frame wat compacter en lichter dan een 1100. Achterbruggen van een 750 zijn ook wat korter. 7/11 kan qua rijden wat speelser zijn dan een echte 1100. Maar ook een echte 1100 doet het prima hoor daar niet van
 
Terug
Bovenaan Onderaan