Gsxr 600 k3 inhouden

Louis3231

MF'er
20 mei 2021
44
8
Betreft een circuit motor, standard uitlaat.
Tandwiel verhouding 15 voor 45 achter.
Stationair loopt hij mooi, geen pieken.
Bij het optrekken vol vermogen, in zijn twee ook nog prima vermogen.
Maar tot 5000 rpm dan kruipt hij omhoog, maakt niet uit welke versnelling.
Bij lange stukken kom ik echt moeilijk boven de 10000 rpm.
Wel gezien demper heeft grijze aanslag in plaats van donker zwart.
Gaat binnenkort naar de testbank.
Idee om nog iets te doen of mee te nemen om daar iets te veranderen om te testen?
 
Geeft je brandstofpomp wel genoeg druk? Of de drukregelaar is op zijn eind. Verstopte injectoren zouden ook een te kort aan brandstof kunnen veroorzaken.
De vacuumslangen kunnen ook nog lek zijn natuurlijk. Die zou ik als eerste eens controleren op droogtescheurtjes. Dan zouden het ook de inlaatrubbers nog kunnen zijn. Ik zou toch eens de tank lichten en deze punten eerst visueel controleren. Vervolgens de Remmenreiniger test erop loslaten.
 
Update
Testbank had ik inderdaad 44 pk
Na een wisseling van bougies kreeg ik 15 pk erbij
Standard benzine slang was iets gebogen
Gasklep (onderste gedeelte ) kwam niet mee op hoge toeren.
Benzine pomp was aan vervangen toe
 
Terug
Bovenaan Onderaan