• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

GSXR 750 1991 loopt slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieluh

MF legend
Lid geworden
15 jun 2006
Waarderingsscore
2.718
Een goedemiddag, nadat ik mijn motor volledig uit elkaar heb gehad, frame laten poedercoaten etc ding weer in elkaar gezet, en liep toen heel even, en daarna niet meer.

Bleek dat er totaal geen benzine meer uit mijn benzinekraantje kwam, dus een ander gescoord hier op mf, en nu loopt de motor, maar cilinder 2 en 3 lopen prima, 1 en 4 lopen maar de halve tijd mee, en valt de motor op een gegeven moment uit als je hem op normaal of reserve hebt staan, doet het dus alleen op pri stand.

Iemand een idee in welke richting ik kan zoeken? Cilinder 1 en 4 zitten op een bobine en 2 en 3 ook. Maar de bougies van cilinder 1 en 4 vonken wel.

Benzinekraan heeft 2 aansluitingen, 1 voor de linker 2 en een voor de rechter 2 carbs als ik me niet vergis.

betreft deze motor:
P1030843.jpg

Laatst bewerkt:
zit zeker genoeg benzine in ja, vacuumleidingen zijn niet los geweest dus zouden gewoon nog goed moeten zitten, aan de tank zit er maar een

check even of je naar alle cilinders benzine krijgt.
dus slangetjes los kraan open.
als dat goed werkt
bougie dop los ff rond gooien en kijken of je bougies vochtig zijn.

Het lijkt mij sterk dat twee kranen kapot zijn
vaccuum slang gaat van inlaatrubber 4 naar de alu kleurige pijpje op de kraan
zitten de dopjes boven op de carb die de vacuummeter aansluitingen afsluiten?

Draai de twee draaden op de linker bobine eens om
Het kan ook goed zijn dat je een nieuwe bobine bij henk moet kopen want die gaan wel eens stuk

dank voor het compliment, schiet me net te binnen, vorige week toen ik hem starte met het oude benzinekraantje toen liep hij op cilinder 1,3,4 en nu op 2/3 zou dus eigenlijk geen electrisch probleem kunnen zijn aangezien bij het vorige week nog prima deed op cilinder 1/4

wat ben ik toch een loempia... Had de vacuumslang van carb 4 niet op het kraantje aangesloten.... Loopt weer als nieuw!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan