gsxr 750 k1 onderdelen

EdjeK

MF veteraan
15 apr 2006
2.121
0
Numansdorp
Heb een GSXR750k1 racer staan ,welke schade heeft ,maar nog heel veel goede delen aan zitten.
Het bouwjaar is 2000 ,er zit een zeer goed en sterk lopend injectie-blok onder welke 140 pk levert mede door het K&N filter wat er in zit.
Alles zit er nog aan om het blok in een ander frame te hangen ,of om van een gsxr600 een killer fiets te maken door dit blok eronder te hangen.
Wil het blok ook liefst compleet verkopen ,dus met injectie ,computer ,spanningsregelaar ,stuurschakelaars ,contactslot enz.,tenzij er voldoende animo is om de delen apart te verkopen.

De voorvork met voorwiel en remschijven zijn reeds vergeven ,maar de achterbrug met achterwiel,remklauw ,schokbreker(leuk om compleet in een streetfighter te bouwen) en diverse andere kleine delen zijn nog te koop.

Het frame heeft een paar krassen aan de linker kant ,er zit helaas geen kenteken op ,misschien voor op het circuit?

klik op de link om de motor te horen hoe hij start en loopt .


Foto's komen er ook zo op
Mail me anders als je ergens serieuse interesse in hebt ,maken we een mooi prijsje op .

Gr
Ed :W
 
ziezo
full
 
Kuipdelen hier en daar een scheur af schuifschade ,maar wel compleet zonder gemis van montageogen.
De delen kunnen hersteld worden
full
 
Zelfs nog spiegels en knipperlichten achter ,waarvan de linker een paar krasjes heeft evenals de linker spiegel.
Bij interesse hiervan kan ik nog wel een paar foto's plaatsen

Gr
Ed :W
 
hoi,

wat wil je voor het achterwiel hebben..?

en ik neem aan dat de crashpads al verkocht zijn... _O-

roy
 
Hallo,

Een vraag heb je toevallig ook het knipperlicht relais liggen dat is het zwarte kastje dat voor het zekeringen kastje zit.

Ik weet het is maar een lullig onderdeel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan