GSXR 750

Een GSXR 600 heeft dezelfde zitpositie als de 750 dus ik zou zeggen huur er een keer eentje , of ga naar een motorzaak en vraag een uitgebreide proefrit met een 750 , als ze willen verkopen doen ze dit echt wel.

De zitpositie is redelijk extreem , maar goed je hebt dan ook te maken met een superbike voor de openbare weg , en geen toerfiets. Met langzaam rijden is t niet relaxed maar bij sportief rijden is er geen betere keus !

Succes ermee

Adler .
 
Hans,

De standaard stuurdemper( niet dat mijn keuze van een stuurdemper zal afhangen :+ ), wat was jouw ervaring hiermee en met de standaard remmen?

Ik zit toch echt te overwegen om een soes aan te schaffen mede omdat mijn vrouwtje de kleuren van de ZX-9R (model-2000) niet mooi vindt ;)

Wellicht een wat laat antwoord, maar ik heb niet echt problemen met de stuurdemper gehad. Hij staat hooguit een tikkie zwaar, maar niet extreem.

Enne.... een motorkeus is geen compromis.... ;)
 
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Ken iemand een motor verhuurbedrijf welke de soes gsxr-750 verhuren
model 2000-2003)?

Of is de zit houding op een 600 hetzelfde als op een 750? Een gsxr-600, model 2000-2003 is nog wel te huren.

Ik ben zelf namelijk 1.83 mtr en ik vraag me af of ik niet gebroken ben als ik een dag gereden heb.

En wordt de soes standaard geleverd met een solo-afdekkap?

Riekky

Ga inderdaad eens een uitgebreide proefrit maken, scheelt je ook weer huurkosten. Bij de Valkenier in Barneveld staan er wel een paar te koop (inclusief "oude" 2 van mij).

O ja, ze worden standaard geleverd met een afdekkapje en een duo zitje.
 
Bedank voor de reacties allemaal.

Ik heb ook zitten denken aan een uitgebreide proefrit, maar ik geloof niet dat zij onder een uitgebreide proefrit, een proefrit verstaan van een heel weekend })

Dus, als de zitpositie van een 600 hetzelfde is als van een 750, dan weet ik na een weekend :] wel of de zitpositie me bevalt. Ik hoef dan enkel het vermogen en koppel van een 750 erbij te denken, als ik daar de tijd voor krijg op een 600. :+

Riekky
 
Bedank voor de reacties allemaal.

Ik heb ook zitten denken aan een uitgebreide proefrit, maar ik geloof niet dat zij onder een uitgebreide proefrit, een proefrit verstaan van een heel weekend })

Dus, als de zitpositie van een 600 hetzelfde is als van een 750, dan weet ik na een weekend :] wel of de zitpositie me bevalt. Ik hoef dan enkel het vermogen en koppel van een 750 erbij te denken, als ik daar de tijd voor krijg op een 600. :+

Riekky
Ik heb een Soes 750 2004 Blauw/wit in de aanbieding.
1400 km op de teller en wegens beeindiging hobby moet hij eruit.
Het zal waarschijnlijk niet in je prijsklasse liggen maar ik kan het proberen ;)

Hij wordt geleverd met solokap en nieuw alarm.
evt ook dit setje erbij zie advertentie.

GSXR750 2004 TwoBros uitlaat+Bracket+Plaathouder

Bij alles in 1 koop kan ik er wat leuks van maken ;)


Interesse mail dan ff
midstar@multiweb.nl
 
Laatst bewerkt:
Wat is er aan de hand Midstar , heb je t gehad met motorrijden ?

Das wel erg snel , een 04 gixxer wegdoen met 1400 km ;(

Adler.


Ps. hier ook nog een 03 gsxr 750 in de verkoop

 
Laatst bewerkt:
Wat is er aan de hand Midstar , heb je t gehad met motorrijden ?

Heb hier trouwens ook nog een 2003 gsxr in de aanbieding , 14000 km , en gruwelijk snel ;-)


(Afbeelding)
Ja wat op straat betreft.
Als deze eruit is kan ik van het geld een BPM vrije terugkopen en ombouwen als racer.
Daarbij blijft mijn 600 racer voor mijn meisje die ook graag circuit wilt rijden.
 
Teveel boetes of gewoon de lol dr af ? Half paranoia op t ding omdat je denkt achter elke boom een camera te zien ? Hier wel eens , in Nederland is er nie veel meer aan om op de openbare weg te rijden
 
Teveel boetes of gewoon de lol dr af ? Half paranoia op t ding omdat je denkt achter elke boom een camera te zien ? Hier wel eens , in Nederland is er nie veel meer aan om op de openbare weg te rijden
Nee geen lol meer in het straatrijden en geen tijd.
 
Nu het toch over de gixxer 750 gaat: Was van 't weekend met vrienden een rondje aan het maken naar het schoone Antwerpse. Zegt er een: dacht dat op jou modelletje van 2000 een injectie zat?
Nou had ik daar nog niet echt over nagedacht maar aangezien ik een choke heb zal er waarschijnlijk geen injectie in zitten of kan dat wel? Weet iemand vanaf welk jaar de injectie in de gixxers 750 gebouwd zijn?

Nou vind ik het niet echt heel belangrijk aangezien ik net van een 600cc afkom dus nog vermogen voldoende maar ik vroeg het me toch af.....

grtz
Marco
 
Terug
Bovenaan Onderaan